12
پنج شنبه 13 شهریور 1399
شماره 8028
ورزشی
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
فینال جام حذفی در حالی بین استقلال و تراکتور برگزار می‌شود که طبیعتا ممکن است هر کدام از طرفین پیروز این دیدار باشند، اما هر نتیجه‌ای که در مشهد رقم بخورد، دست‌کم حذف یک نفر بعد از سوت پایان مسابقه قطعی است.
پیام نیازمند بهترین دروازه‌بان لیگ نوزدهم بود؛ دروازه‌بانی که در 17‌بازی دروازه سپاهان را بسته نگه داشت و میانگین 0.5‌گل خورده در هر بازی را در کارنامه‌اش ثبت کرد.
شاید خیلی‌ها یادشان نباشد که محمدرضا زنوزی قبلا یک‌بار در فینال جام حذفی حاضر بوده و شکست خورده.
بعد از 3خرید ضربتی در روز سه‌شنبه، باشگاه پرسپولیس در روز چهارشنبه نیز به فعالیتش در نقل‌وانتقالات ادامه داد و پروژه خرید احسان پهلوان از ذوب‌آهن را نهایی کرد.

تکرار زیباترین بازی فصل

استقلال و تراکتور که با مربیان خارجی زیباترین بازی این فصل را انجام داده بودند، امشب با مربیان داخلی فینال جام‌حذفی را برگزار می‌کنند
فینال جام حذفی ایران از ساعت18:15 امشب در مشهد آغاز می‌شود تا فصل بسیار طولانی ‌99-98 بالاخره بعد از یک‌سال و 13روز به پایان برسد.
مگر دیوانه‌ام اشتباه گذشته را تکرار کنم

مگر دیوانه‌ام اشتباه گذشته را تکرار کنم

کنعانی: استقلال در داربی بعد خوش شانس نخواهد بود
هنوز چند ساعتی از فسخ قرارداد مهدی ترابی نگذشته بود که خبر رسید کنعانی‌زادگان هم قصد دارد راه او را برود و از جمع قرمز‌ها جدا شود.
ال‌کلاسیکو روی هوا
فوتبال دوباره زنده شد؛ برنامه آغاز لیگ‌های مختلف و بازی‌های ملی، کمین رونالدو برای رکورد دایی
روزهای فوتبالی در راهند. برنامه لالیگا که اعلام شد، ال‌کلاسیکوهای رفت‌وبرگشت افتاد به آبان و فروردین، اما قرار بود 22شهریور و همزمان با هفته اول رقابت‌های فصل جدید لالیگا یک ال‌کلاسیکوی اضافه دوستانه برگزار شود که دیروز خبر فوری آمد که این دیدار فعلا لغو شده است.
لابه‌لای همه آنچه مهدی رسول‌پناه در روز شلوغ نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان گفته، یک جمله بسیار مهم وجود دارد؛ جایی که سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «پرداخت دستمزد بازیکنان و جذب نفرات جدید، از پرداخت طلب برانکو مهم‌تر است.»
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
یحیی گل‌محمدی بعد از شکست در داربی حذفی انواع و اقسام بهانه‌ها را ردیف کرد و گناه ناکامی را گردن مسائل بیرون از زمین انداخت.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8028
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.