17
پنج شنبه 13 شهریور 1399
شماره 8028
حوادث
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی، خلبان را مقصر سانحه خروج هواپیمای بوئینگ کاسپین از باند فرودگاه ماهشهر معرفی و اعلام کرد: خلبان پرواز با دستور وزیر راه بازنشسته شد.
«به‌عنوان مسافر سوار بر خودروی پرایدی شدم اما آنها مرا کتک زدند و تمام پول و طلاهایم را سرقت کردند». این آخرین جمله زنی جوان بود که از خودروی پراید در حال حرکت به بیرون پرتاب شده و پیش از مرگ نزد یکی از رهگذران به زبان آورده بود.
تحقیقات در پرونده «ک.الف» جوانی که به اتهام آزار و اذیت دختران دانشجو بازداشت شده است همچنان ادامه دارد و او در تازه‌ترین بازجویی‌ها مدعی شده که مبتلا به سادیسم است.
نوزادی که در نیمه‌شب در یکی از خیابان‌های تبریز رها شده بود توسط ماموران نجات یافت. به‌گزارش همشهری، نیمه‌شب سه‌شنبه یکی از رهگذران در شهرک یاغچیان تبریز در کمال شگفتی نوزادی را دید که در خیابان رها شده است. آن اطراف هیچ‌کس حضور نداشت و معلوم نبود که والدین این نوزاد چه کسانی هستند.وی با پلیس تماس گرفت و دقایقی بعد گروهی از مأموران راهی آنجا شدند و این نوزاد به شیرخوارگاه بهزیستی منتقل شد.

تراژدی در کوه‌های ارمک

یکی از بستگان محیط‌بان جان‌باخته در گفت‌وگو با همشهری از جزئیات این حادثه دردناک می‌گوید
«وقتی گلوله به سینه محمد اصابت کرد و او روی زمین افتاد، همکارش دستمالی را که روی صورتش کشیده بود، کنار زد و شکارچی‌ای که گلوله را شلیک کرده بود با دیدن چهره او، فهمید که دایی‌اش را هدف گلوله قرار داده است.»

با مردم

گرانی آب و هوا در قطب اقتصاد کشور خوردن آب در خوزستان گران است چون ساخت بدون برنامه سد گتوند باعث شوری آب خوزستان شده و ما مجبور به تصفیه آب از آب‌های لوله کشی شهر توسط دستگاه‌های گران قیمت هستیم.
پاسخ مسئولان
مترو سعی کرده بهترین خدمات ضدکرونایی را ارائه دهد روابط عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه پیرو انتشار پیام مردمی با عنوان‌ «استفاده از ماسک و دستکش در مترو اجباری شود»
PDF حوادث
کوتاه حوادث
وقتی جسد مردی در خرابه‌های جنوب تهران کشف شد، در ابتدا این فرضیه مطرح شد که او معتاد است و به‌دلیل مصرف بیش از حد مواد‌مخدر جان باخته است، اما نبودن کفش‌ها و تمیز بودن کف پای وی، از یک ماجرای جنایی حکایت داشت.