• پنج شنبه 28 آذر 1398
  • الْخَمِيس 21 ربیع الثانی 1441
  • 2019 Dec 19

دیپلماسی از تهران تا شرق آسیا

رایزنی‌های دیپلماتیک ایران دیروز از تهران تا کوالالامپور به‌راه بود، تهران میزبان جمعی از مقامات امنیتی کشورهای منطقه بود و رئیس‌جمهور هم مشغول رایزنی درباره مشکلات جهان اسلام، حسن روحانی فردا هم در توکیو مذاکراتی با نخست‌وزیر ژاپن در پیش دارد.

ترافیک زیر زمینی

ساعت 6صبح است اما تهران هنوز آفتاب ندارد.

حمل‌ونقل عمومی شاهرگ حیاتی شهر

بیست‌و‌ششم آذر ماه هر سال در حالی به‌عنوان هفته حمل‌ونقل در تقویم رسمی درج شده است که این روز‌ها بیشتر از هر زمان دیگری توجه به حمل‌ونقل، ضرورت‌ها، فرصت‌ها و موانع پیش روی گسترش آن نزد فعالان این حوزه به‌خصوص کارشناسان و مدیران شهری اعتبار و جایگاه پیدا کرده است.

همه خود را به تقدیر سپرده‌ایم!

خسارت اعتراض‌های گسترده آبان‌ ماه 98 قطعا به جان باختن عده‌ای و تخریب برخی از اماکن دولتی و خصوصی محدود نمی‌شود.

مترو همچنان در انتظار کمک‌های دولتی است

سرفاصله حرکتی قطارهای متروی تهران در حالی2.5دقیقه طراحی شده‌است که اکنون برخی از خطوط به سرفاصله بیش از 4دقیقه رسیده‌اند.

شب یلدا افسانه می‌خوانم

فرقی نمی‌کند درباره چه موضوعی با او گفت‌وگو کنید؛ درباره هر موضوعی اشعاری از بر است که شگفت‌زده‌تان کند. نام اسماعیل آذر با ادبیات فارسی و شعر گره خورده و تصویرش هم برای مردم کوچه و خیابان به‌عنوان یک استاد زبان‌فارسی شناخته‌شده است.

یاقوت سرخ در دل کوهستان

یک پاییز است و یک فصل پرانار با دانه‌های یاقوتی ترش و شیرینش. اصلا مگر می‌شود پاییز باشد و انارش را نبینیم و نچشیم. حالا انار شب یلدا که جای خود دارد.

فهرست درخواست‌ها

توزیع یارانه خرید خودرو و مصالح ارزان و زمین رایگان بین مردم؛ این فهرستی از تازه‌ترین درخواست‌های ارسالی از بهارستان به مقصد پاستور است.

سفر به شهر آجیلی