• پنج شنبه 21 آذر 1398
  • الْخَمِيس 14 ربیع الثانی 1441
  • 2019 Dec 12

تفاهم سبز

پیروزحناچی: پروژه‌های مشترکی میان شهرداری و بنیاد برای توسعه قلمرو عمومی به اجرا در می‌آیند
با تفاهمی که میان شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان شکل گرفت، چندین باغ بزرگ پایتخت از بولدورزها و تیرآهن‌های چندتنی و بتن‌های ساختمانی در امان خواهند ماند تا به‌عنوان فضای عمومی سبز در اختیار شهروندان قرار گیرند.

حقیقت‌سیاست یا سیاست‌حقیقت

توجه! توجه! مستندی که هم‌اکنون می‌بینید نشانه اعلام خطر یا وضعیت قرمز است و معنی و مفهوم آن این است که واکاوی تاریخ سیاسی امروز ایران همچنان ادامه ‌دارد.

ملت آگاه و مجلس کارآمد

سپهر سیاسی کشور این روزها رنگ انتخاباتی به‌خود گرفته است.
همراه با کامبیز درم‌بخش، کاریکاتوریست نام‌آشنایی که این روزها آثارش در نمایشگاه «طنزیم» به نمایش درآمده است

کاریکاتورها گاهی الهام می‌شوند

کامبیز درم‌بخش را نمی‌توان نشناخت! کسی که همه خاطرات تصویری کارتون و کاریکاتور روزهای مختلف زندگی‌مان با او گره خورده، نیازی به معرفی ندارد.
سیدکاظم احمدزاده، مرد کثیرالسفری که حتی تعداد سفرهای کربلایش را هم یادش نیست

دنیاگردی بهتر از دنیاداری است

در کوچه‌های آرام حوالی قیطریه و شمال پل صدر او را می‌بینیم؛ مردی که خودش را، تنها مجری دوگانه‌سوز تلویزیون می‌داند؛ مجری و گوینده‌ای که هم می‌تواند بخنداند و بلافاصله، همان مخاطبان خندان را بگریاند.

بهانه دست دشمنان ندهیم

حسن روحانی، رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت گفت: لوایح چهارگانه‌ای قبلاً به مجلس ارائه کردیم که برخی از آنها تصویب شده و برخی هنوز در پیچ و خم‌های اداری است.

آغاز تجهیز حمل‌ونقل عمومی

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به افزایش استفاده شهروندان از وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر‌های بزرگ، بر ضرورت تامین و تجهیز ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران و کلانشهر‌های کشور تأکید کرد.

جامعه درتب آنفلوآنزا

«به بخش عفونی مرکز طبی تهران و بیمارستان امام خمینی سر بزنید تا ببینید که تخت خالی اصلا نیست؛ ساعت 12تا 6  صبح سری به اورژانس بیمارستان میلاد بزنید تا ببینید چقدر بیمار با علائم آنفلوآنزا می‌آورند و چه وضعیتی دارند؛ من در این بیمارستان‌ها پزشک هستم ما دارو به اندازه کافی نداریم، واکسن آنفلوآنزا نداریم ولی مراجعاتمان خیلی زیاد هست و برای این جمعیت بیمار، امکانات نداریم.»

بیا بریم کوه

وداع با موزه روزنامه‌ها