• دو شنبه 8 بهمن 1397
  • الإثْنَيْن 21 جمادی الاول 1440
  • 2019 Jan 28

اطلاعات دولتی درخدمت استارتاپ‌ها

برای نخستین بار با صدور مجوزهای لازم، استارتاپ‌ ها می‌توانند به API های اطلاعات دولتی دسترسی پیدا کنند
سد دسترسی به اطلاعات دولتی که زمانی یک رانت به حساب می‌آمد، حالا در حال شکستن است.

این ساختمان دوست‌داشتنی

ساختمان استوانه‌ای در مرکز پایتخت، مجموعه تئاتری که هنوز هم با وجود فراوانی، تماشاخانه‌ها قلب تپنده تئاتر ایران به‌حساب می‌آید.

سرمایه گذاری اطلاعاتی جایگزین درآمد نفتی

چقدر باید نفت بفروشیم تا به درآمد یکی از شرکت‌های مهم فناوری جهان برسیم؟ شاید خیلی‌ها هنوز ذهن‌شان در دوران فروش نفت باقی مانده باشد اما واقعیت دنیا چیز دیگری است.

میدان راه‌آهن؛ فرصتی برای همبستگی اجتماعی اقوام

«تجربه تهران» برای خیلی از ما با میدان راه‌آهن آغاز شده است؛ سخن از دیروز و امروز نیست، دهه‌هاست میدان راه‌آهن نخستین تصویری است که اهالی شهرهای دور و نزدیک از پایتخت در ذهن دارند.

مناقشه رأی

سال 88 یکی از ملتهب‌ترین سال‌ها در چهل‌سالگی انقلاب است
سال 88 را به لحاظ سیاسی نمی‌توان به هیچ کدام از سال‌های پس از انقلاب تشبیه کرد؛ سالی منحصر به‌فرد که بهارش با مناظره‌های انتخاباتی شروع شد.

هجمه‌های سیاسی بر رأی مجمع بی‌تأثیر نیست

روند ورود مجمع تشخیص مصلحت نظام به لوایح پالرمو و CFT، 2 لایحه بازمانده از لوایح چهارگانه دولت برای پیوستن به گروه ویژه اقدام مالی FATF بحث داغ نمایندگان و رسانه‌ها در حاشیه جلسه علنی دیروز مجلس بود.

جامعه نیازمند همدردی است

گروه اجتماعی: نهمین دوره همایش سلامت روان و رسانه با محوریت بررسی ریشه‌های انواع «خشونت» در جامعه و رسیدن به راهکارهایی برای حل آنها روز گذشته در سازمان ملی جوانان هلال احمر و با حضور جمعی از متخصصان سلامت روان، جامعه شناسی، ارتباطات، روزنامه‌نگاری و... برگزار شد.

وضعیت قرمز در بازار گوشت

نابسامانی بازار گوشت مسری است و از پایتخت به سایر استان‌ها سرایت کرده، تشکیل صف‌های طولانی و افزایش مشاجره لفظی و فیزیکی بین متقاضیان خرید گوشت