• شنبه 26 آبان 1397
  • السَّبْت 8 ربیع الاول 1440
  • 2018 Nov 17

زنگ‌خطر شوشتر

کارشناسان در گفت‌وگو با همشهری از ضرورت آموزش‌های خود مراقبتی جنسی و آگاه‌سازی‌ کودکان و نوجوانان می‌گویند
گروه اجتماعی: اخبار تجاوز و اذیت و آزار کودکان در چند سال اخیر آنقدر متواتر و پرتعداد بوده است که دیگر حساب آن از دست افکار عمومی خارج شده و کسی نمی‌داند آخرین مورد چه شد و به کجا رسید
بررسی 8 برنامه پیروز حناچی، ‌شهردارجدید برای تهران

بازگشت به هویت تاریخی

نیاز اصلی تهران چیست؟ با گذشت بیش از یک‌سال از فعالیت مدیریت شهری دوره پنجم، پاسخ این سؤال کمی روشن شده است؛ حالا می‌توان گفت که 5نیاز اصلی پایتخت کشور، اول ثبات مدیریتی، دوم مبارزه با فساد، سوم خلاقیت و نوآوری، چهارم به‌کارگیری نیروهای خلاق و پنجم درآمدزایی و کاهش هزینه‌هاست.

وفا و عهد نکو باشد ار بیاموزی... *

معلمان در کشور جایگاه بی‌بدیلی دارند. بی‌بدیل از این منظر که شغل معلمی به گفته امام راحل، «نقش انبیاست؛ انبیا هم معلم بشر هستند، چرا‌که معلم، امانتداری است که غیر از همه امانت‌ها، انسان، امانت اوست.»

تحریم‌ها، فضای مجازی و کودکان ما!

آیا توجه به کودکان موضوعی است که تکرار می‌شود؟ شرایط دارد؟ یا زمان‌بردار است؟ به گمان پاسخ این سؤالات همه منفی است.

مجرم روانی پشت پرده فیلم‌‌های سیاه شوشتر

ماجرای تجاوز به پسربچه‌های نوجوان در شوشتر در حالی باعث جنجال گسترده در رسانه‌ها و فضای مجازی شده که به گفته پلیس، متهمان این پرونده ازجمله عامل اصلی تجاوزها، تنها 6ساعت پس از انتشار فیلم‌ها در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شده‌اند.

هشدار عراقچی به اروپا درباره برجام

معاون سیاسی وزیر خارجه که به ایتالیا سفر کرده است در دیدار با مقامات این کشور تأکید کرد: این مسئولیت مستقیم اروپاست که با خروج آمریکا از برجام و نقض قطعنامه شورای امنیت گام‌های عملی برای حفظ برجام بردارد.
تعدیل نیرو در وضعیت رکود چه بلایی سر کارگران می‌آورد؟

طعم تلخ تعدیل نیرو

«گفتند، بروید خانه وگرنه برایتان بد تمام می‌شود. بعد از 5سال بلاتکلیفی این آخرین حرفی بود که به ما زدند اما مگر از این بدتر هم می‌شود؟ چه اتفاقی باید بیفتد که برایمان بدتر باشد؟ زندگی ما نابود شده! برای تامین هزینه‌ها مجبوریم هر کاری بکنیم؛ از گذاشتن بار بر دوشمان گرفته تا گشتن در سطل‌های زباله و پیداکردن ضایعات...