24
شنبه 26 آبان 1397
شماره 7529
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

استعدادهای نیازمند توجه

یادداشت
سؤالی که گاه از من می‌پرسند، این است که چرا تعداد روزنامه‌نگاران مطرح کم است؟
ویژه
«چند روز پیش، مادام ژاکلین گفت که دکتر مهران برای گرفتن عکس پرسنلی به عکاسخانه موسیو روبن رفته و لابه‌لای حرف‌ها گفته که هنوز هم منتظر است صنم بانو او را ببخشد تا خوشبختی را به پایش بریزد.
مارتین اسکورسیزی، کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده، هنرپیشه و تاریخدان ایتالیایی-آمریکایی فیلم و سینماست.
مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرد. هفته گذشته استفن کینگ، نویسنده آمریکایی ژانر وحشت با داستان «ارتفاع» موفق شد جان گریشام، نویسنده آمریکایی آثار جنایی را از صدر پرفروش‌ها کنار بزند.
طرح روز
نگاه امروز
ایندیانا: پژوهشگران دانشگاه پوردو در ایالت ایندیانای آمریکا نوعی کفی کفش برای دیابتی‌ها طراحی کرده‌اند که با اکسیژن‌رسانی به زخم پای این افراد، به درمان آنها کمک می‌کند.
لاهه: گزارش مرگ ناگهانی و بی‌دلیل ۳۳۷سار در پارکی در لاهه هلند سبب شده برخی دلیل آن را آزمایش شبکه اینترنت 5G در اطراف پارک بدانند.

عکس روز

عکس روز
درخشندگی یاقوت سرخزرشک در خراسان جنوبی
کشف ستاره‌ای‌ که منفجر شده

کشف ستاره‌ای‌ که منفجر شده

واشنگتن: پژوهشگران ناسا با بررسی تصاویر دریافت‌شده از تلسکوپ فضایی هابل موفق به درک یک ابرنواختر شدند که منفجر شده است.
ساخت خورشید مصنوعی در چین
ساخت خورشید مصنوعی در چین
پکن: محققان چینی خورشیدی مصنوعی ساخته‌اند که دمای آن به ۱۰۰میلیون درجه سانتیگراد می‌رسد و می‌تواند هیدروژن را به انرژی تجدیدپذیر ارزان تبدیل کند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
همه جا صحبت از کمبود آب و تأثیر وحشتناک آن بر اقلیم‌های گوناگون است. تقریبا روزی نیست که مطلبی درباره کاهش یا تمام‌شدن منابع آب در نقطه‌ای از زمین نخوانیم یا نشنویم.
سلامت پوست و مقابله با جوش‌های پوستی در بسیاری از موارد وابسته به تغییرات هورمونی و بیماری‌های زمینه است اما تغذیه درست، سهم عمده‌ای در بازسازی سلول‌های آسیب‌دیده پوست و در مواردی رفع جوش یا آکنه دارد.
برای آرزوهایت گام بردار، هر روز کمی بیشتر از دیروز، امیدوار و مصمم و با تلاش و اراده.