• سه شنبه 24 مهر 1397
  • الثُّلاثَاء 5 صفر 1440
  • 2018 Oct 16

مشق‌شب خط خورد؟

آموزش و پرورش با تصمیم‌های تازه‌اش خانواده‌ها را بر سر دوراهی قرار داده است
آموزش و پرورش با تصمیم‌های تازه‌اش خانواده‌ها را بر سر یک دوراهی قرار داده؛ اولی مسیر سنتی و چندین سال تجربه‌شده آموزشی است که در نهایت دانش‌آموزان را برای کنکور آماده می‌کند و دومی مسیر جدیدی است که در آن درس و تکلیف و یادگیری علوم پایه تا حدود زیادی کنار گذاشته شده و قصد دارد به جای آن به دانش‌آموزان مهارت‌های اجتماعی، اقتصادی و..‌. بیاموزد؛
گفت‌و‌گو با استفان‌شولتس سفیر اتریش در تهران

ایران‌خیلی چیزها را در دنیا تغییر داد

در سیاست بین‌الملل، تحریم‌ را «تیغ کند دیپلماسی» می‌دانند اما استفاده دائمی و گسترده برخی کشورهای جهان از این ابزار طی دهه‌های گذشته، آن را به «تیغ تیز» بر گلوی مردم کشورهای تحریم شده تبدیل کرده است.

قوانین مقاومتی

اخیراً رئیس‌جمهور محترم گفتند باید کاری کنیم که نقدینگی فراوانی که دست مردم وجود دارد در مسیر تولید و اشتغال‌زایی قرار گیرد.

نظام پارلمانی یا انتخابات رقابتی

بعد از اعتراض‌هایی که از دی‌ماه گذشته به راه افتاد، چند صباحی است که سیاستمداران انگشت اشاره‌شان را به سمت بحث اعتماد مردم به مسئولان نشانه گرفته‌اند و برای گذر از این شرایط ایده‌پردازی می‌کنند.

روز بدون خودرو در همشهری

امروز بزرگ‌ترین رسانه مطبوعاتی کشور با همه پیاده‌های کشور همراهی می‌کند تا وعده‌ای دیگر از کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو اجرا شود.
2.5 تا 4.5 میلیون نفردچار سوءتغذیه هستند

سهم ایران از گرسنگان جهان

برای شروع، بد نیست نیم‌نگاهی به گزارش سال 2017 شاخص جهانی گرسنگی بیندازیم که توسط فائو و سازمان ملل و همراهی مؤسسات تحقیقاتی معتبر جهانی تهیه شده است.