6
سه شنبه 24 مهر 1397
شماره 7505
شهر-۲
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سنجش توانایی شهر در مسیر باران

با شروع پاییز و فرارسیدن فصل بارش، لزوم جدی گرفتن خطرات احتمالی وقوع سیلاب‌های شهری و آب‌های سطحی ناشی از بارندگی به‌عنوان یکی از مخاطرات شهری اهمیت فراوانی پیدا می‌کند.
ویژه
معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران در دیدار از مجتمع آبزیان میدان میوه و تره‌بار جلال آل‌احمد از نزدیک در جریان نحوه فعالیت این مجتمع ارائه محصولات دریایی قرار گرفت.
مدرسه
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تهران دارای حدود 100اتوبوس مدرسه است، عنوان کرد که این اتوبوس‌ها با برچسب‌هایی که روی آن‌هاست قابل شناسایی هستند و 50درصد تخفیف روی کرایه آنها لحاظ شده است.
لایحه «مالیات بر ارزش افزوده» و قانون «منع به کارگیری بازنشستگان» در مجمع امید بررسی شد

درآمدهای پایدار،مهم‌تر از مالیات بر ارزش افزوده

مجمع امید
یکشنبه شب مجمع امید در طبقه نخست ساختمان شورای شهر تهران تشکیل جلسه داد تا هم آخرین چالش‌های پایتخت مورد بررسی قرار گیرد و هم خواسته‌های مدیریت شهری تهران مطرح شود.
حناچی: شهر باید برای همه شهروندان دسترس‌پذیر باشد

حناچی: شهر باید برای همه شهروندان دسترس‌پذیر باشد

چهاردهمین جلسه «ستاد مناسب‌سازی‌ فضاهای شهری برای معلولان جسمی و حرکتی» با حضور پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری شهرداری، زهرا نژاد‌بهرام نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر، نمایندگان انجمن‌های مردم‌نهاد و مسئولان شهری برگزار شد.
گلایه حق‌شناس از مرمت نامناسب عمارت کلاه فرنگی
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با انتقاد از روند مرمت عمارت کلاه‌فرنگی تأکید کرد که هرچه سریع‌تر این عمارت به موزه پلیس تبدیل شود.
PDF شهر-۲
کوتاه شهر-۲
حمیدرضا تحصیلی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در نشست مشترک با سردار محمد رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از همکاری این نهاد جهت انتقال صنایع و مشاغل آلاینده خبر داد.