• دو شنبه 21 خرداد 1397
  • الإثْنَيْن 27 رمضان 1439
  • 2018 Jun 11
مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه‌ها:

جمهوری اسلامی در همه‌مسائل منطقی عمل می‌کند

در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان ۱۴۳۹، جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه‌ها، عصر روز گذشته با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

تعامل شهرداری‌تهران و آموزش‌و‌پرورش، عمیق و دوسویه

در هفته‌های گذشته برگزاری 2نشست مهم میان مدیران معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با مدیران ارشد آموزش و پرورش استان تهران، با موضوع شهر دوستدار کودک دغدغه مدیریت شهری برای توجه به 2موضوع دانش‌آموزان و کودکان را ملموس‌تر ساخت.

استانداردهای بانکی را بپذیریم

شرط مبادلات و تعاملات بانکی ایران با بانک‌های دنیا پذیرش استانداردها و قواعد بین‌المللی به‌ویژه در زمینه مبارزه با تأمین مالی تروریسم و مبارزه با پولشویی است و اگر نخواهیم این قواعد و استانداردهایی را که اکثر قریب به اتفاق کشورهای دنیا پذیرفته‌اند قبول کنیم، معنای آن این است که نمی‌خواهیم با بانک‌های دنیا روابط بانکی داشته باشیم.

آموزش؛ بهتر از ممنوعیت

ممنوعیت فروش دخانیات در کیوسک‌های مطبوعاتی برای افراد گروه خاص باشد، بهتر است. یعنی ممنوعیت بهتر است برای گروه خاصی از افراد جامعه باشد؛ افراد کم‌سن و سال. با دوستانی که در دکه‌ها فعالیت می‌کنند وقتی صحبت می‌شود، معتقدند که با فروش مطبوعات نمی‌توانند کسب درآمد کنند.

استارتاپ‌ها در برزخ تحریم و فیلترینگ

2روز پیش گوگل مپس دسترسی به API هایش را به روی سایت‌های اینترنتی با دامنه ir . در ایران بست. هرچند گوگل هنوز به بستن این سرویس واکنشی نشان نداده اما گمانه‌زنی‌هایی درباره ارتباط این اتفاق با تحریم‌های آمریکا وجود دارد

روز طوماری مجلس

بازیگران اتفاقات دیروز مجلس همه آن نماینده‌هایی نبودند که طومارهای بلندبالا در کف صحن علنی پهن می‌کردند و فریاد می‌زدند «نمی‌گذاریم ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم بپیوندد»، همه آن نفراتی هم نبودند که از افطار تا سحر را بسیج شده و قریب به 600 پیامک فقط به گوشی نماینده‌ای مثل مصطفی کواکبیان فرستاده و از او و بقیه خواسته بودند- یا هشدار داده بودند- به لایحه مقابله با تأمین مالی تروریسم رأی مثبت ندهد.

انحراف 30درصدی از بودجه 95 شهرداری تهران

جلسه علنی شورای شهر تهران دیروز پس از یک‌هفته تعطیلی برگزار شد که مهم‌ترین دستور جلسه آن تکالیف شهرداری درخصوص اصلاحات تفریغ بودجه بود. درباره همین دستور جلسه، گزارشی نیز ارائه شد که نشان می‌داد شهرداری وقت تهران در عملکرد بودجه سال 95 انحراف 30درصدی داشته است.

در خدمت و خیانت جام‌جهانی به اقتصاد ایران

نمایش‌های پربازیگر در شب‌های داغ تابستان

تعیین 12محل‌ تجمع در تهران