27
دو شنبه 21 خرداد 1397
شماره 7403
جهان
۲۳۰۲۳۶۲۷
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۰
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کیوسک

صفحه یک روزنامه‌های جهان
جهان نما
آسمان شرق نوار غزه این روزها شاهد پدیده جدیدی در تاریخ مقاومت مردمی فلسطین است؛ پدیده‌‎ای ساده که از سوی مقامات عالی‌رتبه رژیم اسرائیل به‌عنوان تهدیدی امنیتی به‌شمار می‌رود.
به گفته روزنامه هاآرتص، ارتش رژیم اسرائیل از صبح روز گذشته مانور نظامی از پیش اعلام نشده‌ای را در ارتفاعات اشغالی جولان در جنوب سوریه آغاز کرده است.
طی روزهای گذشته مناطق شرقی سوریه باز هم شاهد حملات نظامی داعش به مواضع ارتش سوریه و همچنین نیروهای کرد مستقر در این مناطق بوده است.

آغاز نمایش ترامپ-کیم

سران آمریکا و کره‌شمالی فردا برای نخستین بار در جزیره‌ای در سنگاپور دیدار خواهند کرد
گزارش
رهبر کره ‌شمالی و رئیس‌جمهور آمریکا طی 18‌ماه گذشته همه کار کردند؛ به یکدیگر ناسزا گفتند، جهان را تا آستانه یک جنگ تمام‌عیار اتمی پیش بردند و ناگهان تغییر موضع دادند و از در دوستی با هم درآمدند. آنها در ادامه این راه طولانی فردا در سنگاپور با هم دیدار می‌کنند.
حمایت اتحادیه اروپا از کارنامه اقتصادی دولت اردن

حمایت اتحادیه اروپا از کارنامه اقتصادی دولت اردن

روز گذشته فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانس خبری با ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن ضمن تاکید بر حمایت از ثبات اقتصادی اردن گفت: اصلاحات اقتصادی صورت گرفته از سوی دولت این کشور مورد تایید اتحادیه اروپاست.
دیدار داماد ترامپ با سفیر کویت
دیدار داماد ترامپ با سفیر کویت
یک مسئول عالی‌رتبه کاخ سفید ضمن رد آنچه روزنامه الرای کویت درباره دیدار مجدد کوشنر با سفیر کویت منتشر کرده، تاکید کرد که آن دو، نشست مثبت و سازنده‌ای در کاخ سفید داشته‌اند.
نشست گروه 7 در کانادا، طبق پیش‌بینی‌ها با اختلافات عمیق میان آمریکا و دیگر اعضا به پایان رسید. اختلاف نظر میان آمریکا با دیگر کشورها چنان بود که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور، در هواپیما و در حال پرواز به سمت سنگاپور، در یک توییت گفت که ‌امضایش را از بیانیه پایانی پس می‌گیرد.