25
دو شنبه 21 خرداد 1397
شماره 7403
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

سلام. خبر ممنوعیت فروش سیگار در دکه‌های مطبوعاتی اقدامی درست و منطقی است؛ چرا که طی سال‌های اخیر برخی دکه‌های روزنامه فروشی علاوه بر فروش سیگار محل امنی برای فروش مواد غیرمجاز هم شده‌اند.
ویژه
روابط عمومی شهرداری منطقه11تهران، در پاسخ به گلایه شهروندان در روزنامه همشهری مورخ23اردیبهشت97با عنوان «مکان نامناسب سرای محله فروزش» اعلام کرده است: به استحضار می‌رساند باتوجه به اینکه خریدسرای محله جدید نیاز به تأمین اعتبار دارد، هم‌اکنون خریدسرای محله فروزش در اولویت نیست.
تحقیقات برای کشف راز قتل مرد 47ساله در واحد سوم آپارتمانی مسکونی در غرب پایتخت آغاز شده است.
پیگیری
15روز پس از ناپدید شدن عجیب پسربچه هفت‌ساله در کوه‌های منوجان کرمان، حالا مأموران پلیس هم وارد ماجرا شده‌اند و با دستگیری یک مظنون، تحقیقات برای مشخص شدن سرنوشت کودک گمشده ادامه دارد.

انکار زورگیری مرگبار در بهشت‌زهرا

پسر جوان متهم است هنگام زورگیری از زنی در بهشت زهرابا چوب به سرش کوبیده و وی را به قتل رسانده است
کیفری
جوان زورگیر که برای سرقت گوشی تلفن همراه زنی در بهشت‌زهرا به وی حمله کرده و باعث مرگش شده بود، در شرایطی که پیش از این به قتل اعتراف کرده بود، در جلسه محاکمه همه اعترافات قبلی‌اش را انکار کرد.
خانم معلم در دام مسافرکش قلابی

خانم معلم در دام مسافرکش قلابی

چند روز پس از دستگیری مسافرکش قلابی که با ربودن زنان و دختران، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، یک شاکی تازه که خانم معلم جوانی است به دادسرای جنایی تهران رفت و از او شکایت کرد.
پیکر 2خلبان‌ ای‌تی‌آر تحویل داده شد
پیکر 2خلبان‌ ای‌تی‌آر تحویل داده شد
4‌ماه پس از سقوط هواپیمای ‌ای‌تی‌آر شرکت آسمان در ارتفاعات دنا سرانجام پیکرهای خلبانان هواپیمای ساقط شده به خانواده‌هایشان تحویل داده شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
دختر جوان نقشه سرقت میلیونی از خانه دایی‌اش را کشید تا با خواستگارش ازدواج کند اما پس از سرقت فهمید که فریب بزرگی خورده است.