• دو شنبه 7 خرداد 1397
  • الإثْنَيْن 13 رمضان 1439
  • 2018 May 28

نوید پخش مسابقات زنان از تلویزیون

فریبا محمدیان، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان به همشهری گفت: صدا و سیما پذیرفته که همه مسابقات زنان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا را پخش کند
عدم‌پخش مسابقات ورزش زنان از صداوسیما مشکلی است که سال‌هاست گریبان این حوزه را گرفته اما از 2هفته پیش این ماجرا داغ‌تر هم شد. بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران در مسابقات آسیایی گلایه‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها مطرح شد.
ماهیگیران سیستان و بلوچستان دسته‌دسته کار خود را از دست می‌دهند و زندگی بسیار سختی دارند

ماهیگیری روی خاک

اوضاع برای صیادان سیستان و بلوچستان اصلا خوب نیست. هر چند در این استان مرزی، شرایط کار مدت‌هاست که چنگی به‌دل نمی‌زند اما حالا از هیرمند خبرهای بدی می‌رسد.

مشارکت‌ شهروندی و دیوار بی‌اعتمادی

مفهوم مشارکت شهروندی در اظهارات و شعارهای مسئولان جدید شهر تهران بسیار پررنگ است؛ اما باید توجه داشت که تحقق مشارکت شهروندی صرفا با شعار امکان‌پذیر نیست.

فیلترینگ با محیط‌زیست چه می‌کند؟

رایانه‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌های همراه مانند دیگر تولیدهای انسانی، با صرف منابع زیستی مواد کانی، آلی و انرژی تولید می‌شوند، از این‌رو ساخت و خرید و استهلاک آنها می‌تواند بر محیط‌زیست فشار زیادی تحمیل کند.

بازگشت بازنشستگان پس از دریافت پاداش‌های میلیاردی

دادستان دیوان محاسبات از بازگشت به‌کار مدیرانی خبر داده که در سال 96پس از بازنشستگی پاداش‌های کلان گرفته بودند
دیوان محاسبات کل کشور از وضعیت مدیرانی که در سال96 خود را بازنشسته کرده و پس از دریافت پاداش‌های پایان خدمت کلان، دوباره به سر کار برگشته‌اند، به مجلس گزارش داده است.

اینترنت در تنگنا

درحالی‌که یک‌ماه از آغاز فیلترینگ تلگرام م00ی‌گذرد گزارش‌ها نشان می‌دهد هنوز اختلال در اینترنت پابرجاست، صدای کاربران و کسب و کارهای اینترنتی هم در این‌باره به جایی نمی‌رسد

کامیون داران تضمین می‌خواهند

در ششمین روز اعتصاب کامیون داران، خبر موافقت وزارت راه و شهرسازی با افزایش 20درصدی کرایه حمل بار و همچنین قول مساعد این وزارتخانه برای پیگیری و حل دیگر مشکلات رانندگان منتشر شد.

پیکر ناصر ملک‌مطیعی بر دوش مردم تشییع شد

مراسم تشییع پیکر ناصر ملک‌مطیعی از مقابل ساختمان شماره ۲ خانه سینما دیروز با حضور چهره‌های سرشناس و تعداد زیادی از دوستداران این بازیگر پیشکسوت برگزار شد.

نام‌های جدید به خیابان می‌آیند

حساب بانکی رسمی برای کمک خانواده‌ها به مدارس

«علیمون» زخم خورده فقر و افیون

اینجا خانه امید هنرمندان جوان است