2
دو شنبه 7 خرداد 1397
شماره 7395
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

توصیه‌های حسن خمینی درباره جلوگیری از تجمل در‌مراسم سالگرد امام‌ره

خبر
یادگار امام با تأکید بر اینکه امام مظهر فقرزدایی است، گفت: مراقب باشیم مراسم سالگرد باید از هرگونه ریخت و پاش اضافی مبرا باشد.
ویژه
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: می‌توانیم غنی‌سازی 20درصد را ظرف 2 تا 3روز آغاز کنیم. بهروز کمالوندی در گفت‌وگو با فارس گفت: هم‌اکنون 6هزار دستگاه سانتریفیوژ در نطنز می‌چرخند.
وزیر خارجه ایران در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک که پس از خروج آمریکا از برجام کلید خورده، این‌بار به دهلی می‌رود. ایران نگران است بازگشت تحریم‌های آمریکا، طرح توسعه چابهار به‌عنوان یک پروژه مهم دوران پسابرجام را به خطر بیندازد.
گزارش
سخنگوی قوه قضاییه می‌گوید: گزارش تحقیق و تفحص مجلس درخصوص دوتابعیتی‌ها هنوز به قوه قضاییه نرسیده است اما عذر مدیران دوتابعیتی توسط خود دولت خواسته شده است.

بازگشت بازنشستگان پس از دریافت پاداش‌های میلیاردی

دادستان دیوان محاسبات از بازگشت به‌کار مدیرانی خبر داده که در سال 96پس از بازنشستگی پاداش‌های کلان گرفته بودند
حقوقی
دیوان محاسبات کل کشور از وضعیت مدیرانی که در سال96 خود را بازنشسته کرده و پس از دریافت پاداش‌های پایان خدمت کلان، دوباره به سر کار برگشته‌اند، به مجلس گزارش داده است.
نباید اشتباهات سال 90 در اقتصاد تکرار شود

نباید اشتباهات سال 90 در اقتصاد تکرار شود

رئیس جمهور در دیدار صمیمی با جمعی از اساتید و فعالان اقتصادی گفت: متأسفانه امروز برخی از اینکه بعضی شرکت‌های خارجی نمی‌توانند در ایران سرمایه‌گذاری کنند، خوشحال هستند و با خوشحالی اعلام می‌کنند که فلان شرکت از ایران رفته است و تصور می‌کنند که اگر یک شرکتی برود، دوباره نوبت به آنها خواهد رسید؛ در حالی که نباید اجازه دهیم اشتباهات سال 90 و 91 در اقتصاد کشور تکرار شود.
اسرائیل هزینه اشتباهش را پرداخت کرد
اسرائیل هزینه اشتباهش را پرداخت کرد
دبیر شورای‌عالی امنیت ملی با بیان اینکه ایران به دعوت دولت سوریه برای مبارزه با تروریسم در این کشور حضور دارد، گفت: ما مهمان دولت سوریه هستیم و طبیعتا این کشور همانگونه که در برابر تجاوز به کشورش حساس است، در قبال دفاع از مستشاران ایرانی حاضر در این کشور نیز احساس مسئولیت می‌کند.
PDF ایران
کوتاه ایران
اهمیت دیدار شهردار و رئیس‌جمهور/حوزه بدون متولی در شهرداری/شهر، نمای خوبی از تفکر شهروندان ندارد/حاشیه‌نشینی، ثمره سهل‌انگاری به سیاست تمرکززدایی/