• سه شنبه 3 بهمن 1396
  • الثُّلاثَاء 6 جمادی الاول 1439
  • 2018 Jan 23

ارز، ریزگرد و فیلترینگ؛ روحانی پاسخ داد

روحانی دیروز در توضیح دلایل گفت‌وگوی تلویزیونی‌‍‌‍‌اش در یک جمله اعلام کرد باید ابهامات مردم نسبت به برخی مسائل و نیازهای اطلاعاتی‌شان رفع بشود. هدایت گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور با رضا رشید پور مجری برنامه حالا خورشید بود که نخستین سؤال خودش را از حادثه سانچی پرسید.

5 نکته از گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور

گفت‌وگوی تلویزیونی شب گذشته آقای رئیس‌جمهور برخلاف سیاقی که در مصاحبه‌های پیشین دیده می‌شد، فرصت را برای استخراج موارد مبهم و ناروشن و امکان را برای درخواست توضیح مجدد فراهم کرده بود، مجری برنامه البته با ملاحظه خیلی زیاد و کمی محافظه‌کارانه موارد مبهم را بازخوانی می‌کرد و از این جهت تفاوتی نسبت به گفت‌وگوهای قبلی احساس می‌شد.

رؤیاهای قد و نیم قد

برخلاف صدای بلند و پرهیاهوی خانم فروشنده جوراب، «محمد‌حسن» با صدای خیلی آرام به لوازم جانبی موبایل که در دستش دارد، اشاره می‌کند و می‌گوید تمام لوازمش اصل است و با تضمین به مسافران مترو می‌فروشد.

دستور فوری برای حفظ خانه نیما

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سرانجام با گذشت نزدیک به یک‌ماه از ماجرای خروج خانه نیما یوشیج از فهرست آثار ملی، دستور رسیدگی به خانه او در تهران را صادر کرد.

غول‌پیکرهای مزاحم

دل زمین باز شد و یک مرتبه بلندمرتبه‌ها بیرون زدند؛ در کوچه‌هایی باریک و کوتاه، دل به دل خانه‌های همسایه و همراه با غرولندهای زیرلبی ساکنان خانه‌ها.

شرط مدیریت بازار ارز

مردم را مقابل خود و دولت قرار ندهیم

نفس را به شهرهایمان برگردانیم