۲۹
سه شنبه 3 بهمن 1396
شماره 7304
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
پلیس پایتخت درخصوص خبر منتشر شده درباره آتش‌سوزی در شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرپل ذهاب، از وقوع ۵ فقره آتش‌سوزی در چادرهای اسکان اضطراری زلزله زدگان این شهرستان خبر داد
پرونده متهم ردیف اول پرونده قتل بنیتا برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام فرستاده شد.
سرقت مسلحانه
آقای بادیگارد که بدهی بالا آورده بود با همدستی 3نفر از دوستانش نقشه سرقت از یک طلافروشی در پایتخت را طراحی کرد اما خبر نداشت که پلیس مو به مو از جزئیات نقشه آنها خبر دارد و سر بزنگاه گیرشان می‌اندازد.

جدال آتش‌نشان فداکار با سرطان

بیمارستان آکاهاakh در شهر وین اتریش این روزها میزبان یک بیمار فداکار ایرانی است؛ مردی که سال‌های جوانی‌‌اش را صرف جدال با شعله‌های آتش و نجات جان همنوعانش کرد و حالا همه عزمش را جزم کرده تا در بزرگ‌ترین نبرد زندگی‌اش هم پیروز شود.
ماجرای نجات ۲روباه توسط کبوتر

ماجرای نجات ۲روباه توسط کبوتر

کبوتری زخمی وقتی 2دوستدار محیط‌زیست را دید آنها را یک کیلومتر به‌دنبال خود کشاند تا 2روباه گرفتار شده در صحرا را نشان دهد و باعث نجات‌شان شود.
جراحی پلاستیک تبهکار تحت تعقیب برای فرار از دست پلیس
جراحی پلاستیک تبهکار تحت تعقیب برای فرار از دست پلیس
تحقیقات پلیس درخصوص تبهکاری که به‌عنوان مأمور بانک، شهرداری یا سازمان بازنشستگی به خانه زنان و مردان سالخورده می‌رفت و اموال‌شان را زورگیری می‌کرد به دستگیری وی منجر شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
به‌دنبال مرگ یک شهروند در عملیات تخریب خانه‌ای متعلق به شهرداری در منطقه 18تهران، نماینده حقوقی شهرداری تهران و راننده بیل مکانیکی در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند.