۴
سه شنبه 3 بهمن 1396
شماره 7304
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مسئولان راه‌های مدیریت مصرف آب را پیش پای مردم بگذارند

گفت و گو
اگر زمانی در مورد «کم‌آبی» هشدار داده می‌شد، اکنون مسئله «بی‌آبی» مطرح است؛ یعنی کشور ما با یک «بحران» مواجه است که اگر به درستی مدیریت نشود سرنوشت نامعلومی در انتظار جامعه ما خواهد بود.
ارز
رئیس‌کل بانک مرکزی با اعلام اینکه قیمت ارز در روزهای آینده در روندی کاهشی قرار می‌گیرد، تأکید کرد که سرمایه‌گذاری در نرخ ارز توجیه ندارد و کسانی که منابع خود را به ارز تبدیل می‌کنند، ضرر خواهند کرد.
سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد: نیروی انتظامی از دایر شدن مؤسسات مالی و اعتباری جدید که مجوزهای لازم بانک مرکزی را اخذ نکرده باشند، ممانعت به عمل می‌آورد.
معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد: سازوکار اجرای طرح اشتغال روستایی باید به‌صورت کاملا شفاف و روشن و از طریق سامانه باشد تا راه‌های تخلف و سوءاستفاده بسته شود.

سازگاری با اقلیم در سال کم‌باران

بارندگی‌ها حدود 30درصد از سال گذشته کمتر شده و وزیر نیرو برنامه‌هایی برای عبور از این سال کم‌باران پیشنهاد داده است
آب
باران نمی‌بارد؛ ارتفاع ریزش‌های جوی در روزهای سپری شده از سال آبی جاری اول مهر تا اول بهمن نسبت به سال گذشته 29.6درصد و نسبت به میانگین 49سال اخیر 59.8درصد کاهش یافته است و خشک‌ترین سال در 5دهه اخیر را تجربه می‌کنیم.
بانک‌ها از خدمات الکترونیکی کارمزد بگیرند

بانک‌ها از خدمات الکترونیکی کارمزد بگیرند

ساختار کارمزدی در بانکداری الکترونیک و نیز سایر خدمات بانکی برای ایجاد تعادل در درآمد و هزینه نظام بانکی باید اصلاح شود.
جولان آبمیوه‌های عربی و قاچاق در بازار
جولان آبمیوه‌های عربی و قاچاق در بازار
معاون اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو:واردات آبمیوه‌های عربی غیرقانونی است و حتی دو فرآورده نوشیدنی هم که از سال‌ها قبل مجوز داشته‌اند، دیگر موفق به اخذ مجوز جدید از اداره نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو نشدند.