56
شنبه 26 مرداد 1398
شماره 7737
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زنجان را  از تولید ارز دیجیتال محروم نکنید

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان: زنجان به دلیل داشتن آب‌وهوای خنک و توان بالا برای تولید برق با حمایت مسئولان می‌تواند به قطب تولید ارز دیجیتال در کشور تبدیل شود
دیجیتال
این روزها بازار ارز دیجیتال داغ است. ارز دیجیتال شکل خاصی از پول است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده و استخراج ماینینگ در دنیای رمز ارزها به معنی تولید و تأیید تراکنش ارز رمزنگاری شده از طریق حل مسائل کامپیوتری است.
اخبار ویژه
در بازدید هیات تجاری اقلیم کردستان عراق از واحدهای تولید خیارشور در شهرک صنعتی سامن و نمایشگاه‌های مبل و مبت ملایر، بر لزوم تقویت مبادلات تجاری این کشور با تولیدکنندگان ملایری تأکید شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۲ حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان مسدود شده است.
6۱87 نفر در 4 ماه سال جاری برای اشتغال به کاریابی‌های استان قزوین مراجعه کرده‌اند از این تعداد 1۲۳۳ تن به کار گمارده شده‌اند.
۱۹۰ تن کود شیمیایی غیرمجاز با جعل نشان دولتی از ابتدای امسال تاکنون در استان قزوین شناسایی، ضبط و نابود شده است.
سازمان‌های مردم‌نهاد در زمینه ارتقای سلامت اجتماعی، کاهش آسیب‌ها و پیشرفت و توسعه جامعه بازوان اصلی دستگاه‌های اجرایی هستند و باید از ظرفیت آنها به بهترین نحو استفاده کرد.
استاندار زنجان گفت: با سفر مدیرعامل بانک ملت به این استان ۷۰۰ میلیارد تومان برای رونق ۶ واحد تولیدی و ۱۳ میلیون یورو برای نیروگاه‌های خورشیدی رازی زنجان اختصاص یافت.

مسافران در دام تورهای غیرمجاز

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی قزوین: سازمان میراث فرهنگی، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی جلوی فعالیت تورهای غیرمجاز گردشگری را بگیرند
گردشگری
تابستان همیشه با سفر همراه است. اغلب شهروندان به دلیل شرایط کاری و تحصیلی اعضای خانواده، تابستان را برای سیر و سیاحت انتخاب می‌کنند هرچند تورم اقتصادی و افزایش هزینه‌ها اثر قابل توجهی در تعداد مسافرت‌ها گذاشته است، اما هنوز هم تابستان فصل مسافرت است.
بازار نهاوند زیر ذره‌بین

بازار نهاوند زیر ذره‌بین

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند: امسال ۱۳ فقره کالای قاچاق کشف و تحویل سازمان اموال تملیکی استان شده است
تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت‌گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است. این اقدامات با هدف بهبود کسب‌وکار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌شود.
بارگاه حیقوق نبی نیازمند ساماندهی است

بارگاه حیقوق نبی نیازمند ساماندهی است

تویسرکان، بهشت غرب ایران‌زمین، قرن‌هاست پیکر مطهر حضرت حیقوق نبی ع را در آغوش خود گرفته و این شهرستان را به یکی از مهم‌ترین قطب‌های بالقوه گردشگری تاریخی، فرهنگی و به ‌ویژه مذهبی تبدیل کرده است.

برداشت فندق از باغ‌های قزوین آغاز شد

دیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شروع عملیات برداشت فندق از 3۲۳۰ هکتار از باغ‌های این استان خبر داد.

۸۱ میلیون تومان جایزه نقدی برای مسابقات شطرنج ابن‌سینا

سخنگوی هیات شطرنج همدان گفت: ۸۱ میلیون تومان جایزه نقدی برای شانزدهمین دوره مسابقات شطرنج اوپن بین‌المللی ابن‌سینا به میزبانی همدان اختصاص یافت.
PDF شنبه 26 مرداد 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، با هدف بازدید از صنعت مبل و منبت ملایر و چند واحد تولیدی و صنعتی دیروز جمعه به همدان سفر کرد.
با اجرای طرح استفاده از سیستم دست‌افزار هوشمند موبایلی پلیس راهنمایی و رانندگی، صدور قبوض جرائم رانندگی در زنجان هوشمند و قبض‌های کاغذی در این حوزه حذف می‌شود.
مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: در استان زنجان ۷۵ حلقه کیفیت تشکیل شده، تشکیل این حلقه‌ها برای اولین بار در کشور در این استان انجام‌ شده است.
رئیس بسیج سازندگی استان زنجان گفت: از سال ۹۲ تاکنون بسیج سازندگی بیش از ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی را در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی به این استان پرداخته است.