56
شنبه 12 مرداد 1398
شماره 7726
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

توسعه شبکه فیبر نوری در شهرداری همدان

فناوری
طرح توسعه شبکه فیبر نوری برای نخستین بار در همدان به همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان طراحی و آماده اجرا شد.
اخبار ویژه
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان از خرید 144 هزار تن گندم در زنجان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به سال قبل کاهش یافته است.
ایمن نبودن بازار قدیمی همدان را بارها هشدار داده‌اند، اما در این میان پاساژ قدس حادثه‌خیزترین نقطه بازار ارزیابی می‌شود که به شدت نیازمند توجه و ایمن‌سازی است.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: پلیس این شهرستان جوان ۱۷ ساله‌ای را که دوچرخه‌ها را سرقت می‌کرد شناسایی و دستگیر کرد.
مبتلایان به هموفیلی می‌توانستند همانند دیگران به زندگی خود ادامه دهند، اما با ابتلا به این بیماری درد و رنج بخشی از زندگی آنان شده است و در این میان نگاه سرد جامعه بیش از همه آنان را آزرده‌خاطر می‌کند.
جمعی از کارشناسان و مسئولان اجرایی در استان قزوین با برشمردن مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران از جمله قوانین دست‌وپاگیر و تغییر مکرر آنها و نبود حمایت کافی از سوی نظام بانکی و تحریم‌ها، راه پیش روی سرمایه‌گذاران را مسیری ناهموار دانستند و گفتند باید برای هموارسازی آن به طور ویژه تلاش کرد.
سفیر فرانسه در ایران به منظور آشنایی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های قزوین در بخش‌های صنعتی و گردشگری به این استان سفر کرد.

رنج برنجکاران طارم

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان: در راستای اجرای بخش‌نامه وزارتخانه، با قطع تسهیلات و معرفی محصولات جایگزین، کشت برنج را در طارم محدود کرده‌ایم
گزارش
زمستان سال گذشته هیات وزیران به پیشنهاد وزارت نیرو، کشت برنج را براساس الگوی کشت وزارت جهاد کشاورزی صرفاً در استان‌های گیلان و مازندران مجاز دانست
تلاش برای ثبت جهانی میراث فرهنگی همدان

تلاش برای ثبت جهانی میراث فرهنگی همدان

هیچ‌یک از 1800 اثر تاریخی همدان ثبت جهانی نشده است
میراث تاریخی، طبیعی و فرهنگی همدان این روزها آنقدر مشکل دارد که هر دغدغه‌مندی در تلاش است کمی از بار این مشکلات کم کند.

آشفته‌بازار لباس؛ از سبک تا سلیقه

گپ
این روزها که بحث مد و لباس و طراحی بین اهالی فن به دلیل متنوع بودن پوشش‌ها داغ است به سراغ مردی رفتیم که در حوزه طراحی و دوخت برای بسیاری از قزوینی‌ها شناخته‌شده است.
PDF شنبه 12 مرداد 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: هرچند اشکالاتی به طرح ساماندهی خطوط حمل‌ونقل درون‌شهری زنجان به ‌ویژه الگوی جدید اتوبوس‌ها وارد است، اما این طرح با وجود معایب و مزایا تا حدودی جوابگوی نیازها بوده است و برای ارزیابی کلی آن نباید پیش‌داوری کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تکمیل سالن‌های ۶ هزار نفری از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان بوده و اقدامات حمایتی و اجرایی لازم در این زمینه انجام شده است.