• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 12 مرداد 1398
کد مطلب : 69863
+
-

توسعه شبکه فیبر نوری در شهرداری همدان

طرح توسعه شبکه فیبر نوری برای نخستین بار در همدان به همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان طراحی و آماده اجرا شد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری همدان، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان در نشست ارائه گزارش مشاور طرح زیرساخت فیبر نوری شهر در شورای اسلامی همدان گفت: این سازمان با هدف توسعه شبکه فیبر نوری کلان‌شهر همدان، طرح جامع فیبر نوری را به عنوان یکی از پروژه‌های زیرساخت فناوری اطلاعات پیشنهاد کرد. 

رضا عسگری بیان کرد: این طرح با موافقت شهردار همدان و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر همدان در بودجه عمرانی سال ۱۳۹۷ شهرداری همدان مصوب شد. وی ادامه داد: تهیه طرح زیرساخت فیبر نوری شهرداری همدان به منظور توسعه شبکه فیبر نوری به طول ۱۰۵ کیلومتر در سال گذشته و بعد از مطالعات، بررسی‌ها و انجام تشریفات قانونی به مشاور تهیه طرح واگذار شد. 

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان با بیان این‌که مهم‌ترین ظرفیت‌های استفاده از فیبر نوری سرعت انتقال داده است. افزود: موارد دیگر استفاده از این تکنولوژی در شبکه‌های تلفن شهری و بین شهری و شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید