54
سه شنبه 18 تیر 1398
شماره 7705
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بازار بی‌قانون اجاره‌بها

رئیس اتحادیه املاک استان البرز: هیچ‌ نظارتی بر قیمت اجاره‌بها در استان صورت نمی‌گیرد زیرا نه وظیفه اتحادیه املاک بوده و نه قانونی در این رابطه وضع شده است
خبر
رئیس اتحادیه املاک استان البرز گفت: هیچ‌ نظارتی بر قیمت اجاره‌بها در البرز صورت نمی‌گیرد زیرا نه وظیفه اتحادیه املاک بوده و نه قانونی در این رابطه وضع شده است.
اخبار ویژه
رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد درباره وضعیت کشت محصولات زراعی در نظرآباد گفت: آب و هوا و خاک مناسب شهرستان نظرآباد باعث شده است که این شهرستان بتواند عنوان بزرگ‌ترین تولید‌کننده محصولات کشاورزی در استان البرز را به خود اختصاص دهد، به طوری که در سال گذشته بیشترین تولید گندم در سطح ملی به این شهرستان تعلق داشت.
رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان نظرآباد از توزیع آرد بی‌کیفیت بین نانوایی‌ها گلایه کرد.
تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در هر جامعه‌ای هرچند به صرف هزینه، زمان و برنامه‌ریزی‌های بلندمدت نیازمند است، اما بارها به اثبات رسیده است که اهمیت سرمایه‌گذاری در این حوزه اگر بیش از سایر بخش‌ها نباشد، کمتر از آن نیست.
کمانداران البرزی به رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان به میزبانی ایتالیا اعزام شدند.
رئیس سازمان حمل‌و‌نقل ریلی کرج با اشاره به طرح قبلی این سازمان برای ایجاد محل دپوی قطارهای مترو در ضلع جنوبی دانشگاه خوارزمی گفت: پس از بررسی‌های کارشناسی، مشخص شد که این موضوع توجیه فنی ندارد و منتفی شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز بیان کرد: ۵۵ فقره تخریب مستحدثات غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه‌ها موضوع تبصره 4 ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب صورت پذیرفت و به حالت سابق اعاده شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: به علت رانش زمین نشست زمین در مهرشهر کرج، از 10 روز گذشته تاکنون 5 حلقه چاه عمیق آب آشامیدنی در این منطقه از مدار بهره‌برداری خارج شده است.

ملخ‌ها به البرز خسارت نزدند

کارشناس اداره کل منابع طبیعی البرز: تاکنون ملخ‌های صحرایی یا مهاجری که جنوب کشور را تحت تاثیر قرار داده اند‌ در استان مشاهده نشده‌اند
‌زیست بوم
این روزها خبر هجوم ملخ‌ها و آفت‌های مختلف در بسیاری از شهرهای کشور شنیده می‌شود. البرز نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برخی از شهرها و روستاهای استان به‌ویژه در منطقه جاده چالوس با این پدیده درگیر شده‌اند.
موانع تولید در فردیس رفع می‌شود

موانع تولید در فردیس رفع می‌شود

فرماندار فردیس: لکه‌های صنعتی استان از سال‌ها پیش با مشکلاتی مواجه بودند که اکنون یکی پس از دیگری در حال برطرف شدن هستند
فرماندار فردیس گفت: رفع موانع تولید استان البرز به‌ویژه در شهرستان فردیس با جدیت دنبال می‌شود.
فعالیت 5 هزار البرزی در حوزه صنایع دستی

فعالیت 5 هزار البرزی در حوزه صنایع دستی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان البرز گفت: بیش از 5 هزار نفر از البرزی‌ها در حوزه صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند و بیش از 70 رشته صنایع‌دستی در البرز فعال است.
انهدام باند خانوادگی توزیع مواد مخدر
انهدام باند خانوادگی توزیع مواد مخدر
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از انهدام یک‌باند خانوادگی توزیع مواد مخدر و کشف بیش از ۴۶ کیلوگرم حشیش از کمد دیواری منزل آنها خبر داد.
PDF سه‌شنبه 18 تیر 1398
کوتاه البرز
در سال‌های اخیر دامپروری صنعتی با هدف تامین نیاز‌های غذایی مردم از طریق تولید گوشت، شیر و مشتقات آن، جایگزین روش دامپروری سنتی شده است. در روش‌های نوین و صنعتی، تلاش می‌شود که بهره‌برداری از دام به حداکثر میزان خود برسد.
اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان ساوجبلاغ برای پیشگیری از تخلفات، مراکز فنی خودرو این شهرستان را زیر ذره‌بین نظارتی قرار داد.
دادستان شهرستان نظرآباد گفت: عوامل حفاری چاه‌های غیرمجاز آب در نظرآباد برای پیشگیری از استفاده بی‌رویه از زیرزمینی تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت: با آغاز فصل گرما شاهد افزایش 6 درصدی مصرف برق در استان هستیم.