08
یکشنبه 29 تیر 1399
شماره 7991
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تیرباران سرمربی بدون «حیاکن، رهاکن»

آمار می‌گوید از نیم فصل گذشته تا امروز تنها یک تیم لیگ‌برتری سرمربی‌اش را تغییر نداده است
حجم تغییر مربیان در لیگ نوزدهم آنقدر جنون‌آمیز و خارج از منطق بوده که شاید با هیچ کلمه‌ای غیر از «مسخره» نتوان آن را توصیف کرد.
ویژه
درحالی‌که موج دوم کرونا خیلی از کشورها ازجمله ایران را درگیر خود کرده، در اروپا انگار همه‌‌چیز در حال بازگشت به روال طبیعی است.
سیروس پورموسوی در نخستین بازی‎‌اش روی نیمکت پارس‌جنوبی جم یک پیروزی ارزشمند به دست‌آورد و 2 بر یک از سد شهرخودرو گذشت.
استقلال با پیروزی بر نفت آبادان، نخستین بردش در عصر همزیستی با کرونا را به دست‌آورد و به این ترتیب برای نخستین بار در سال 99طعم پیروزی را چشید.
کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با انتشار متنی فارسی در صفحه اینستاگرامش از پایان دعوای حقوقی با فدراسیون فوتبال ایران خبر داد.

نیمکت استقلال؛جایزه نایب‌قهرمان

در هفته 25 معادلات صدرجدولی‌ها تا حدودی به‌هم‌ریخت؛ معادلاتی که نقش زیادی در سرنوشت فرهاد مجیدی خواهند داشت
هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با پیروزی تراکتور و استقلال و شکست سپاهان و شهرخودرو آغاز شد که این نتایج معادلات صدر جدول را تا حدود زیادی به هم ریخت. استقلال که مدت‌ها نبرده بود برنده شد و سپاهان که به‌ندرت می‌بازد بازنده شد تا این هفته با اتفاقات خاصی در بین مدعیان سهمیه به پایان برسد.
آیا علی کریمی دیگر نمی‌خواهد مربیگری کند؟

آیا علی کریمی دیگر نمی‌خواهد مربیگری کند؟

گمانه‌زنی درباره دلایل رد پیشنهاد شهرخودرو که می‌توانست نخستین تجربه بین‌المللی جادوگر باشد
بعد از معرفی سهراب بختیاری‌زاده به‌عنوان سرمربی جدید شهرخودرو، مالک این باشگاه مدعی شده است پیش از انتخاب کادرفنی جدید به علی دایی و علی کریمی پیشنهاد داده، اما آنها پیشنهاد حضور در مشهد را رد کرده‌اند.
برانکو: پرسپولیس هشدار من را جدی نگرفت
برانکو: پرسپولیس هشدار من را جدی نگرفت
باشگاه هرگز به من احترام نگذاشت
پرسپولیسی‌ها که یک‌بار در زمان برانکو با محرومیت از حضور در فصل نقل‌و‌انتقالات محروم شدند، حالا با شکایت خود این مربی در آستانه محرومیت مجدد قرار گرفته‌اند و هیچ بعید نیست تا یک‌ماه دیگر 6‌امتیاز هم به‌دلیل عدم‌پرداخت مطالبات این مربی کروات از دست بدهند.

برنده‌ای که بردن را فراموش کرده

سپاهان بازی بزرگ هفته را در تبریز به تراکتور باخت و حالا بعد از قهرمانی، حتی در خطر از دست دادن نایب‌قهرمانی و سهمیه آسیایی است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
نیکو کواچ بعد از جدایی از بایرن مونیخ پیشنهادات مختلفی را بررسی کرد.
نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا مدعی است لوران بلان از سوی مدیر برنامه‌های خود یعنی ژرژ مندس به مدیران باشگاه بارسلونا پیشنهاد شده است.