13
یکشنبه 29 تیر 1399
شماره 7991
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بازار سنگ پایتخت

راسته بازار
برای اینکه مشتری بازار سنگ باشید حتما نیازی نیست بسازوبفروش یا معمار باشید، حتی تعمیرات جزئی در نما یا آشپزخانه یا کف منزل می‌تواند شما را به بازار سنگ‌های ساختمانی بکشاند.
ویژه
اگر به فکر نوسازی در واحد مسکونی یا اداری خود هستید احتمالا اسم دیوارپوش نیز به گوش شما خورده است.
​​​​​​​در حالی‌که اوج‌گیری دوباره شیوع کرونا با افزایش نیاز به ماسک و ژل و مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده، بازار این محصولات را بار دیگر داغ کرده، قیمت این کالاها نیز در بازار افزایش قابل‌توجهی پیدا کرده است.
​​​​​​​تولیدکنندگان اسباب‌بازی از فعالیت زیرنظر اتحادیه‌های دیگر گله‌مندند و نداشتن اتحادیه مستقل را از دلایل کندی پیشرفت صنعت تولید اسباب‌بازی در کشور می‌دانند.
​​​​​​​اداره کل تعزیرات شهر تهران قیمت لوازم خانگی را رصد می‌کند و افزایش قیمت برخی از شرکت‌های تولیدکننده را که خارج از نرخ اعلام‌شده از سوی سازمان حمایت باشد، مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

آهن در کوره گرانی

طی یک‌ماه گذشته قیمت انواع محصولات فولادی به بیش از دو برابر افزایش یافته و فعالان صنفی، بورس و مافیای فولاد
تسری تب افزایش قیمت دلار و انتظارات تورمی ناشی از آن، موجب سبقت گرفتن گرانی اغلب کالاهای مصرفی، اقلام خوراکی و محصولات صنعتی از نرخ مصوب تنظیم بازاری این اقلام شده است.
PDF بازار
کوتاه بازار
صنف خشکشویی و اتوشویی ازجمله مشاغلی است که به‌دلیل کاهش قدرت خرید مردم و شیوع کرونا طی یک سال گذشته با کاهش شدید مشتریان و رکود کسب‌وکار مواجه شده است.