• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 29 تیر 1399
کد مطلب : 105225
+
-

پست اینستاگرامی کی‌روش به سود نبی، به ضرر تاج

سرمربی پیشین تیم ملی از بسته شدن پرونده اختلافش با فدراسیون فوتبال خبر داد

پست اینستاگرامی کی‌روش به سود نبی، به ضرر تاج

کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با انتشار متنی فارسی در صفحه اینستاگرامش از پایان دعوای حقوقی با فدراسیون فوتبال ایران خبر داد.
در این متن، کی‌روش به مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون تاخت و اعتبار توافق با فدراسیون را به نام مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون و مهدی خراطی، رئیس دپارتمان تیم‌های ملی نوشت: «اختلاف مالی و حقوقی که من با فدراسیون فوتبال ایران داشتم، نهایتا به انتها رسید. این تنها به‌دلیل تصمیم واضح و قدرتمند فیفا در برابر رفتار ناعادلانه و غیرمحترمانه‌ای بود که رئیس سابق فدراسیون، آقای تاج، پس از 8 سال خدمات من برای تیم ملی داشت. نهایی شدن این توافق پیامدهای روابط حرفه‌ای و دوستانه من با آقای نبی و آقای خراطی، اعضای محترم و دلسوز فدراسیون فوتبال بود که به راستی به‌دنبال اهداف تیم ملی هستند.»
مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، دیروز در گفت‌وگویی تلاش کرد جزئیاتی از این توافق را توضیح دهد. او گفت: «اسفند ماه 98 از سوی فیفا حکمی صادر شد که فدراسیون به پرداخت 200هزار یورو، به اضافه جرایم دیرکرد، پرداخت هزینه‌های دادرسی و همچنین وکلای پرونده محکوم شده بود. خوشبختانه توانستیم به تفاهم برسیم. بیش از 50درصد مبلغ رأی صادره فیفا با احتساب کلیه هزینه‌های مرتبط از رأی صادره کم شد و در نهایت با تعامل بسیار خوب صورت گرفته پرونده نزد فیفا مختومه اعلام شد. در اینجا از طرف فدراسیون فوتبال از آقای کارلوس کی‌روش تشکر می‌کنیم.»به‌نظر می‌رسد کی‌روش با انتقاد از تاج و حمایت از نبی، خواسته یا ناخواسته، تأثیر محسوسی بر دعواهای مدیریتی در فدراسیون فوتبال خواهد گذاشت. پیش‌بینی می‌شود این سخنان مواضع نبی را تقویت کند و تاج و دوستانش را بیشتر به چالش بکشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید