08
شنبه 24 خرداد 1399
شماره 7962
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سعید رمضانی هم تبدیل به پدیده‌ای شده است.
تاریخ ازسرگیری لیگ برتر ایران رسما مشخص شد و این مسابقات از روز چهارم تیرماه با بازی عقب‌افتاده فولاد و استقلال پیگیری خواهد شد.
بلال ماخوف به اتهام نقض قوانین ضددوپینگ از سوی آژانس جهانی WADA با خطر محرومیت 2ساله مواجه است.
اگر شنیده‌ها درست باشد، امروز علی کفاشیان پس از نزدیک به 2سال و 3‌ماه به ساختمان فدراسیون فوتبال باز خواهد گشت با این ایده که بتواند براساس اساسنامه، سرپرست فدراسیون شود.

پیمان تبریز

4 نکته در مورد 4 تیمی که تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر کرده‌اند
4 باشگاه خصوصی لیگ برتر از مدت‌ها قبل با نوشتن نامه‌ای سرگشاده خطاب به وزارت ورزش تهدید کرده‌اند که درصورت ازسرگیری مسابقات لیگ نوزدهم، از حضور در این بازی‌ها انصراف خواهند داد.
سرمربی نگذاشت بیشتر برای پرسپولیس بازی کنم

سرمربی نگذاشت بیشتر برای پرسپولیس بازی کنم

نیلسون: به‌خاطر هواداران تخفیف می‌دادم اما باشگاه جوابم را هم نداد
پرونده شکایت نیلسون کوریا از پرسپولیس در نهایت مانند همیشه به نفع دروازه‌بان برزیلی سابق سرخپوشان تمام شد و حالا مدیران پرسپولیس باید ظرف چند روز آینده این مبلغ را پرداخت کنند.
پشت پرده سفر بدون بازگشت پرتابگر ایرانی به بلاروس
پشت پرده سفر بدون بازگشت پرتابگر ایرانی به بلاروس
بلیت بازگشت حسین رسولی به تهران آماده بود اما او سوار هواپیما نشد؛ حالا همه می خواهند بدانند آیا این قهرمان در دوومیدانی ایران آینده ای خواهد داشت
حسین رسولی گفته تا یک سال دیگر نمی‌تواند به ایران بازگردد و پیش‌بینی بعضی‌ها این است که او تصمیمش را گرفته و برای همیشه در بلاروس می‌ماند. ماندن رسولی در بلاروس شایعاتی را هم به همراه داشته است.
گفت‌وگو
علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف این روزها با حواشی مختلفی درگیر شده؛ از جنجال تمام‌نشدنی دادرس تا حکم به تعویق افتاده شجاعی که چند‌ماه گذشته و هنوز رأی صادر نشده.

حواستان به لودویچ دلشاد هست؟

همانطور که پیش‌بینی می‌شد ویلموتس هم مانند بسیاری از مربیان خارجی که در این چند سال به کشورمان سفر کرده‌اند مثل کی‌روش، برانکو، استراماچونی، کالدرون و... با شکایت به فیفا خواهان حق و حقوق خود شده است.

فوتبال ایران

فوتبال ایران
استقلال تا دوشنبه فرصت دارد که 310هزار دلار پول بویان و 600هزار دلار پول وینفرد شفر را پرداخت کند در غیر این صورت آبی‌ها ممکن است از 3پنجره نقل و انتقالاتی محروم شوند، کسر امتیاز سراغ این تیم بیاید و یا حتی با حکم فیفا به دسته پایین‌تر سقوط کند.

لیست دور از دسترس سرخپوشان برای فصل بعد

گزارش
سرخپوشان خود را آماده می‌کنند تا در ادامه لیگ برتر بتوانند به چهارمین قهرمانی خود دست پیدا کنند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اوایل سال میلادی جدید بود که ایکر کاسیاس ضمن تأیید بازنشستگی خود از فوتبال در پایان فصل گفت که قصد دارد برای ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا اقدام کرده و با روبیالس، رئیس فعلی رقابت کند.
فیفا مجوز نقل‌وانتقال بازیکنان پیش از پایان فصل جاری را صادر کرد.
منابع مختلف ازجمله بیلد و اسکای اسپورتس مدعی شده‌اند که رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از مرحله یک چهارم نهایی به بعد در شهر لیسبون برگزار خواهد شد.