13
شنبه 5 آبان 1397
شماره 7514
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شما و امانتداری؟

حتما می‌دانید که بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، رضا صادقی در کلیپی یک دقیقه‌ای یکی از ترانه‌های مشهور قدیمی را در حمایت از سرخپوشان بازخوانی کرده است.
ویژه
روبن لوفتوس چیک، ستاره چلسی در بازی مقابل باته‌بوریسوف در رقابت‌های لیگ اروپا بود. او تا دقیقه‌های7و48 توانست 2گل برای آبی‌های لندن به‌ثمر برساند و در نهایت با زدن گل سوم، هت‌تریک کند.
آرسنال که هر 3بازی قبلی رقابت‌های اروپایی در زمین تیم‌های پرتغالی را واگذار کرده بود، این بار موفق شد با یک گل در خانه اسپورتینگ لیسبون به برتری دست پیدا کند.
شکست خانگی مقابل رئال بتیس در لیگ اروپا، نشان می‌دهد که میلان تا تیم‌شدن فاصله بسیار زیادی دارد. آنها با دریافت گل دقیقه30، بیش از 60دقیقه از حریف در سن‌سیرو عقب بودند.
نگاهی آماری به عملکرد کشتی‌گیران ایرانی در مسابقات جهانی بوداپست. ​​​​​​​ در پایان رقابت‌های جهانی کشتی آزاد  کشتی‌گیران ایران با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان دادند. 10 ملی‌پوش ایران از رسیدن به فینال جهانی ناکام بودند تا اتفاقات تلخ جهانی سال 2005 بار دیگر برای کشتی دوستان تکرار شود.
پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و حالا باید برای کسب عنوان قهرمانی با کاشیما آنتلرز ژاپن مسابقه بدهد.
این روزها شجاع خلیل‌زاده به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده

داستان گیسوان روشنا!

تیتر یک
دل‌نوشته ابراهیم افشار برای دختربچه‌ای که به‌خاطر ورود به استادیوم آزادی مجبور شد موهایش را قیچی کند
جان دادیم تا به فینال رسیدیم

جان دادیم تا به فینال رسیدیم

کامیابی‌نیا: برانکو این روزها را می دید و به موفقیت ما ایمان داشت.هافبک بازیساز پرسپولیس در بازی رفت برابر السد به‌خاطر محرومیت نتوانست برای سرخپوشان به میدان برود. اما کمال در بازی برگشت در برابر این تیم بازی کرد و توانست در کنار نوراللهی در کارهای دفاعی کمک زیادی به سرخپوشان کند.
پاداش قهرمان آسیا یک‌سوم بدترین تیم اروپا
پاداش قهرمان آسیا یک‌سوم بدترین تیم اروپا
در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان تورنمنت به‌اندازه یک تیم اروپایی که در رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد هم پاداش نمی‌دهند.
برای علی اکبر طاهری که حالا با ژستی طلبکارانه، تاریخ را تحریف می‌کند. برخورد با تیم منظم، پرانگیزه و پرستاره السد در نیمه‌نهایی آسیا، درست به اندازه نبرد فصل گذشته با الهلال عربستان در همین مرحله از لیگ قهرمانان دشوار به‌نظر می‌رسید
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پرسپولیس در فاصله نیمه‌نهایی تا فینال آسیا، باید به شرق تهران برود تا در ورزشگاه تختی مقابل سایپا قرار بگیرد
در هیاهوی شادی میلیون‌ها هوادار پرسپولیس که خوشحال از صعود تاریخی تیمشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا بودند، حضور چند دقیقه‌ای عالیشاه در زمین از چشم مسئولان باشگاه السد پنهان نماند. باشگاه السد به‌خاطر تعویض دقیقه 83برانکو و حضور عالیشاه در زمین از پرسپولیس شکایت کرد تا فضای نگران‌کننده‌ای را به‌وجود بیاورد.
سرمربی تیم صدرنشین 48ساعت به مدیران فرصت داده است