• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 5 آبان 1397
کد مطلب : 35628
+
-

شایعه کم‌رمق درباره عالیشاه

برانکو: اگر مشکلی بود ‌ای‌اف‌سی ثبت قرارداد نمی‌کرد

در هیاهوی شادی میلیون‌ها هوادار پرسپولیس که خوشحال از صعود تاریخی تیمشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا بودند، حضور چند دقیقه‌ای عالیشاه در زمین از چشم مسئولان باشگاه السد پنهان نماند. باشگاه السد به‌خاطر تعویض دقیقه 83برانکو و حضور عالیشاه در زمین از پرسپولیس شکایت کرد تا فضای نگران‌کننده‌ای را به‌وجود بیاورد.

شکایت السد به‌خاطر حضور نیم‌فصل عالیشاه در تراکتورسازی برای سپری کردن دوران سربازی بود؛ قانونی که هنوز برای آن راه‌حلی منطقی نگارش نشده تا برخی تیم‌ها همچون 3دهه گذشته از این موضوع ضررهایی را متحمل شوند.

هرچند به‌نظر می‌رسد این قانون نیاز به بررسی در سطحی شاید بالاتر از مجلس شورای اسلامی دارد، اما شکایت السد از پرسپولیس به‌خاطر حضور عالیشاه در زمین بعید است راه به جایی ببرد.
چراکه این بازیکن در لیگ شانزدهم و با داشتن 6‌ماه قرارداد با پرسپولیس، برای تراکتورسازی بازی کرد و پس از سپری‌کردن دوران سربازی و دریافت کارت پایان خدمت، به جمع سرخپوشان بازگشت و قراردادی یک و نیم فصلی امضا کرد.

عالیشاه نیز بر این باور است که حضور او در زمین نمی‌تواند باعث حذف پرسپولیس شود و به همین‌خاطر نیز دیروز اعلام کرد خیال هواداران از این موضوع راحت باشد و گفت: «این مسئله بیشتر شبیه جوک است و به شایعات توجه نکنید. همه از قرارداد من با پرسپولیس باخبر‌ بودند و من بعد از گرفتن کارت پایان خدمت به تیم برگشتم. زمانی که رفتم، 6 ماه  از قراردادم باقی مانده بود و وقتی هم برگشتم، یک و نیم فصل دیگر تمدید کردم تا در مجموع دو فصل دیگر در خدمت تیم باشم. هیچ مشکلی وجود ندارد و قبل از بازی الدوحیل هم این حرف‌ها و زمزمه‌ها بود؛ اما تمام تمرکزمان روی فینال است و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی مقابل حریف کسب کنیم و دست پر برگردیم. نمی‌دانم این شیطنت‌ها و شایعات از کجا می‌آید؛ من شش‌ماه دیگر با پرسپولیس قرارداد داشتم و به واسطه آن هم به تیم برگشتم. ابتدای همان فصل، اگر خاطرتان باشد هم از استقلال و هم از ترکیه پیشنهاد داشتم؛ اما خوشحالم که بار دیگر به پیشنهاد تمدید با پرسپولیس رسیدم. مبلغی که پرسپولیس پیشنهاد داد، خیلی کمتر از دو پیشنهاد دیگری بود که به دستم رسیده بود؛ اما یک لحظه برای آن تعلل نکردم. در نیم‌فصل نیز با توجه به اینکه موعد سربازی‌ام فرا رسیده بود، راهی تراکتور شدم و بعد از آن هم با توجه به باقی ماندن نیم فصل از قراردادم به تیم برگشتم.» 

  برانکو: اگر عالیشاه مشکل داشت AFC قراردادش را ثبت نمی‌کرد
سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا درخصوص این بازی، گفت: «هنوز در وضعیت خیلی شادابی هستیم چرا که مقابل السد به برتری رسیدیم. اما الان بازی‌های لیگ پیش‌روی ماست و بازی‌های لیگ به همان اندازه برای ما جالب توجه و جذاب است. تجربه بدی تا به حال با سایپا داشته‌ایم.» برانکو در مورد زمین تختی گفت: «متأسفانه ما هیچ کاری از دستمان برنمی‌آید، من بازی استقلال و سایپا را در آن زمین دیدم؛ واقعا وضعیت زمین خراب است، نمی‌دانم شرایط برای بازی‌مان مناسب خواهد بود. نمی‌دانم که چه بگویم زمین مناسب خواهد بود یا نه.» سرمربی سرخپوشان در مورد اینکه ظاهرا باشگاه السد قطر به‌خاطر حضور عالیشاه در پرسپولیس اعتراض کرده گفت: «من از این وضعیت به‌طور دقیق خبری ندارم اما اگر منطقی نگاه کنیم اگر خود فدراسیون مشکلی داشت قرارداد او را ثبت نمی‌کرد و AFC هم قراردادش را ثبت نمی‌کرد و اجازه بازی نمی‌داد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید