24
شنبه 5 آبان 1397
شماره 7514
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شیوایی گفتار و زیبایی نوشتار

یادداشت
در نیم‌قرن گذشته، بلکه در 70،80 سال اخیر نویسندگانی داشته‌ایم که در به کاربردن اصطلاحات و کلمات مرسوم در سده‌های پیشین اصرار و تأکید داشته‌اند
ویژه
نگاهی به انبوهی از پرونده‌های قضایی و فراوانی دعاوی حقوقی و کیفری کافی است تا هر کسی از خودش بپرسد، چرا اینگونه است و چاره کار چیست؟
طرح روز
نگاه امروز
لندن: بوسه یکی از خویشاوندان به‌گونه نوزادی 8روزه باعث مرگ او شد.
توکیو: زن ژاپنی پس از شکستن پای راستش در یک مسابقه ماراتن بقیه مسیر را روی زانوهایش طی کرد

عکس روز

عکس روز
خواب‌آرام عنوان یکی از عکس‌های «استیو‌مک‌کری» عکاس خبری است که گاردین به معرفی آنها پرداخته است- کاتماندو / نپال
آموزش زبان اشاره در مهدکودک

آموزش زبان اشاره در مهدکودک

تنسی: مربی مهدکودکی در تنسی آمریکا برای سورپرایزکردن کارگر کر و لال مهد، به بچه‌ها یاد داد تا جمله تولدت مبارک را به زبان اشاره بگویند.
بلیت رایگان اتوبوس در ازای پلاستیک
بلیت رایگان اتوبوس در ازای پلاستیک
سورابایا: مسئولان شهرداری دومین شهر بزرگ اندونزی به شهروندانی که زباله‌های پلاستیکی خود را تحویل دهند بلیت رایگان اتوبوس‌های شهری می‌دهند
وقایع‌اتفاقیه
رئیس مجلس نمایندگان روز یکشنبه با ارسال پیامی برای آقای ناطق نوری، رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به حمله اعضای گروهک تروریستی منافقین به فائزه هاشمی ابراز انزجار کرد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
نیکولو پاگانینی 27اکتبر سال 1782در ایتالیا به دنیا آمد. پاگانینی نابغه‌ای بود که ویولن را از جایی آغاز کرد که دیگران به آنجا ختم کرده بودند.
ناصر ایرانی، نویسنده و نمایشنامه‌نویس که شامگاه چهارشنبه در سن ۸۱ سالگی از دنیا رفت، وصیت کرده که بدنش پس از مرگ، برای امور تحقیقاتی به دانشگاه تهران اهدا شود.