13
یکشنبه 13 خرداد 1397
شماره 7400
ایرانشهر
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نوستالژی و دغدغه

شهر فرهنگ
خانه‌‌های حیاط‌دار، خاطره مشترکی در اذهان همه ایرانیان است؛ از اندرونی‌ها و بیرونی‌های خانه‌های قدیمی‌تر که بگذریم، در دهه‌های40 و 50، همان خانه‌های کوچک نیز حداقل حیاطی 10متری داشتند؛ اما این الگو با گذشت زمان و رشد سریع شهرنشینی در ایران، به چندطبقه‌نشینی تبدیل شد.
ویژه
امروزه مفهوم شهروندی، از ایمان‌آوردن به مسئولیت‌های خود در مسائل اجتماعی و داشتن باورهای مثبت و ذاتا ارتباطی درباره همکاری با دیگران برای اداره زندگی، به سوی اصلی حقوقی که دربردارنده وظایف و تعهدات اجتماعی نیز هست، معطوف شده است
امسال مراسم باشکوه 14خرداد در فضای معنوی‌ماه مهمانی خدا و در آستانه شب‌های قدر برگزار می‌شود و حال و هوای دیگری دارد. شهرداری تهران هم همچون سال‌های قبل برای برگزاری بیست‌ونهمین سالگرد بزرگداشت ارتحال حضرت امام‌خمینیره آمادگی کامل دارد و سعی می‌کند فضای معنوی خوبی برای زائران حرم مطهر امام فراهم کند.

به سوی حرم مطهر

خدمات شهرداری تهران به مناسبت سالگرد ارتحال امامره
29سال پیش هنگامی که تهران در آتش خردادماه می‌سوخت، ناگهان خبری هولناک منتشر شد: «روح بلند روح‌الله به ملکوت اعلی پیوست».
همدان
اگر کسی شما را به سفر در اعماق زمین دعوت کند، چه حسی پیدا می‌کنید؟ اصلا تصور شما از شهری در زیر زمین چیست؟
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از ارائه خدمات ویژه به شرکت‌کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام‌خمینیره- رهبر کبیر انقلاب اسلامی- و شب‌های قدر خبر داد.
شهردار منطقه4 تهران از برپایی پردیس فرهنگی «امام و قرآن» در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت امام‌ره خبر داد و گفت: «شهرداری منطقه4 از عصر روز 13خرداد میزبان زائران مرقد مطهر حضرت امام‌ره خواهد بود».