6
یکشنبه 13 خرداد 1397
شماره 7400
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
هرکیلوگرم کره نهایتا به قیمت 29 هزارو 133 تومان وارد کشورمی‌شود که با احتساب هزینه‌های تمام‌شده واردات ازجمله تعرفه و هزینه‌های بسته‌بندی، این محصول در کارخانه‌های لبنی نباید به قیمت افزایش‌یافته فعلی که هر ۱۰۰ گرم آن ۴۵۰۰ تومان است
گمرک ایران به تازگی طی بخشنامه‌ای ممنوعیت صادرات دام زنده و گوشت گرم را ابلاغ کرده و این ممنوعیت از هفتم خردادماه جاری اعمال شده است.
نفت
روند افزایشی قیمت نفت خام ایران برای سومین هفته پیاپی ادامه یافت و قیمت هر بشکه نفت سبک ایران از مرز ۷۷ دلار گذشت. میانگین قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به ۲۵ مه جمعه، چهارم خردادماه با ۴۳ سنت افزایش به ۷۷ دلار و ۳ سنت برای هر بشکه رسید.

کاهش عرضه خودرو و گلایه مشتریان

قیمت جدید خودروهای داخلی سه‌شنبه هفته آینده اعلام می‌شود
شمارش معکوس برای بررسی و تعیین قیمت جدید خودروهای مشمول قیمت‌گذاری شورای رقابت تا دوشنبه هفته آینده در حالی آغاز شده که برخی مشتریان خودرو از عدم‌ عرضه خودروهای داخلی توسط شرکت‌های خودروسازی برای اعمال افزایش قیمت‌های احتمالی جدید و تأثیر این موضوع بر رشد قیمت خودروهای مذکور در حاشیه بازار خبر می‌دهند.
هزینه‌ نگهداری غذا

هزینه‌ نگهداری غذا

برای آدم‌های امروزی که بخش زیادی از زندگی‌شان را در محیط کار می‌گذرانند وسایلی وجود دارد که به‌صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌دهند؛ وسایلی که شاید پیش از این اصلا به فکر کسی نمی‌رسید روزی به ملزومات زندگی روزانه بدل شوند
پول در برابر آفتاب
پول در برابر آفتاب
کرم ضد‌آفتاب از ملزومات تابستان است. به‌خصوص طی سال‌های اخیر، فرهنگ استفاده از این کرم بسیار گسترش یافته است چرا که برخی دانشمندان معتقدند با آسیب دیدن لایه ازن آسیب‌های نور آفتاب بر پوست انسان‌ها افزایش بیشتری یافته است.
PDF بازار
کوتاه بازار
تخصیص نیافتن ارز 4هزار و 200تومانی موجب افزایش 10تا 15درصدی قیمت دوچرخه و موتورسیکلت شد.
سکه و ارز