15
یکشنبه 21 اردیبهشت 1399
شماره 7938
سبک زندگی
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با شما، برای شما

قرار است بنویسید... کوتاه اما بنویسید... ساده، روان، راحت... از خیلی پیش از اینها بنا داشتیم فضایی را فراهم کنیم تا صحبت‌ها، دیدگاه‌ها، ایده‌ها، انتقادها، اعتراض‌ها و پیشنهادهای شما بی‌واسطه به صفحه ما راه پیدا کند.
ویژه
خداوند در قرآن می‌فرماید وقتی نیکی انجام می‌دهید، به‌خود نیکی می‌کنید. نباید فکر کنیم اگر امروز به‌دلیل وجود شرایطی مانند کرونا، مانند گذشته نمی‌توانیم بساط نذری و افطاری پهن کنیم راه ثواب بسته است.
استرس می‌تواند به طرق مختلف بدن را تحت‌تأثیر قرار دهد. موهای سفید و خاکستری به‌احتمال زیاد در اثر ترکیبی از ژنتیک، پیری و هورمون‌ها ایجاد می‌شوند.
با کاهش محدودیت‌ها برخی شهروندان با حضور در طبیعت از زیبایی این روزهای بهاری در دومین ماه سال لذت می برند. جاده چالوس یکی از این مکان هاست.
روزگاری تلویزیون، تنها سرگرمی بچه ها بود، اما امروزه تفریح بچه ها کاملا متفاوت شده است و تلویزیون دیگر آن جایگاه گذشته را ندارد.

فرار از ترس

گاهی در زندگی با اتفاقات تلخ و آزار‌دهنده‌ای روبه‌رو می‌شویم؛ این اتفاقات چگونه می‌توانند بر زندگی ما تأثیر بگذارند؟
واقعیت‌های زندگی همیشه تلخ نیستند ولی گاهی هم خیلی تلخ و سخت می‌شوند؛ گویی به‌صورت آدمی ضربه یا سیلی می‌زنند. به همین‌خاطر باید برای رویارویی با واقعیاتی که در بسیار مواقع قادر به فهم و درک آنها نیستیم همیشه آماده و مجهز بود