14
چهار شنبه 11 تیر 1399
شماره 7976
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نرخ مصوب «سربه‌سر» لبنیات

براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، نرخ مصوب 10قلم محصول پرمصرف و مشمول قیمت‌گذاری لبنی در حالی از 22تا 28درصد افزایش یافته  که با افزایش نرخ شیر خام، تولید‌کنندگان از افزایش نرخ سایر محصولات لبنی کم‌مصرف خارج از شمول قیمت‌گذاری دولتی در آینده نزدیک خبر می‌دهند.
ویژه
میدان حسن‌آباد یکی از میدان‌های قدیمی ایران و تهران است که در قلب پایتخت واقع شده‌است.
افزایش قیمت لوازم خانگی در بازار از ماه‌های ابتدایی امسال آغاز شد، اما در هفته‌های گذشته این افزایش بیش از قبل خبرساز شد.
بازار لبنیات در هفته‌های اخیر التهاب زیادی را تجربه کرد و بیشتر شرکت‌های تولیدکننده قیمت محصولات خود را با درصدهای متفاوت افزایش دادند.
تغییر سیاست‌های صادراتی برای تنظیم بازار و حمایت از تولیدکنندگان، این بار به رب گوجه‌فرنگی رسید و صادرات این کالا از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت آزاد اعلام شد.

موج دوم افزایش قیمت رسمی خودرو

بابازنگری در نرخ ارز مبنای تعیین قیمت خودرو، قیمت تمام‌شده و نرخ رسمی خودروهای داخلی تا شهریورماه دوباره افزایش می‌یابد
با فروکش کردن تب طرح‌های فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودروهایپرتقاضای داخلی، سیر صعودی نرخ این خودروها در حاشیه بازار در حالی ادامه دارد که شرکت‌های خودروسازی قیمت‌های رسمی اعلام شده برای خودروهای ساخت داخل را ناکارآمد تلقی و بر افزایش میزان زیان انباشته 2 خودروساز بزرگ کشور با تداوم اعمال قیمت‌های مصوب کنونی تأکید می‌کنند.
PDF بازار
کوتاه بازار
خانواده‌ها براساس سلیقه و البته این روزها بیشتر با توجه به قدرت خریدشان سرویس قابلمه‌ و دیگر لوازم آشپزخانه را تهیه ‌می‌کنند اما بهتر است قبل از خرید، نکاتی را درباره ویژگی‌های این ظروف بدانیم. در ادامه ویژگی‌های انواع کاربردی و پرطرفدارتر این ظروف را مرور می‌کنیم.