14
یکشنبه 6 بهمن 1398
شماره 7867
بازار
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

احتمال مستمر نبودن رشد تولید خودرو

تازه‌ترین آمارهای رسمی خودروسازان از رشد حدود 30درصدی تیراژ تولید خودروهای پرتقاضا در آذرماه امسال نسبت به آبان‌ماه حکایت دارد.
ویژه
سهم نچسب‌ها از بازار ظروف آشپزخانه روزبه‌روز در حال افزایش است اما پشت ظروف تلفون و چدنی مانند انواع قابلمه و ماهیتابه نیز پس از مدتی استفاده دچار تیرگی و لک‌هایی می‌شود که به‌راحتی قابل تمیز کردن نیست و به دغدغه ‌خانم‌های خانه‌دار تبدیل می‌شود.
مسئولان وزارت صنعت در حالی از چشم‌انداز مثبت تولید و بازار لوازم خانگی در سال آینده خبر می‌دهند که تولید کنندگان، افزایش قاچاق و کمبود سرمایه در گردش را عمده‌ترین مشکلات ساخت داخل این اقلام می‌دانند.
با وجود وعده مسئولان برای رشد تولید، افزایش عرضه و کاهش قیمت گوجه‌فرنگی، کاهش عرضه موجب شده تا نرخ خرده‌فروشی این محصول در میادین میوه و تره‌بار و مغازه‌های سطح شهرهمچنان بالا بماند.
نوسان قیمت و عرضه مرغ در حالی موجب بالا گرفتن زمزمه‌های مسئولان برای تامین نیاز بازار از طریق واردات شده است که تولید‌کنندگان از نبود نگرانی برای تامین مرغ مورد نیاز بازار شب عید خبر می‌دهند.

آژیرخطرلنت‌های تقلبی

​​​​​​​هیچ‌یک از صاحبان اتومبیل در هیچ کجای دنیا با تعمیرگاه‌رفتن بیگانه نیست اما به شهادت کارشناسان، تعمیرکاران و خود مردم، آمار مراجعه به تعمیرگاه در ایران بسیار بالاست و بخش عمده‌ای از این آمار بالا به کیفیت قطعات و لوازم یدکی نسبت داده می‌شود.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر مجالس شادی در پیش دارید و قصد خرید لباس مجلسی زنانه یا انواع کیف و کفش و مانتو برای حضور در این مراسم را دارید، مرکز خرید ونک در نزدیکی میدان ونک، نبش خیابان کار و تجارت یکی از قدیمی‌ترین بورس‌های فروش اینگونه محصولات حتی در روزهای جمعه و تعطیل است.