02
دو شنبه 24 شهریور 1399
شماره 8037
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس رفتر رئیس‌جمهور در واکنش به گزارش اخیر دیوان محاسبات که خواستار فسخ قرارداد واگذاری شرکت نیشکر هفت‌تپه شده است، گفت: متأسفانه مسئله شرکت هفت‌تپه سیاسی شد؛ یعنی هرکسی به‌خودش اجازه داد مداخله، مصاحبه و اظهارنظر کند و این‌طوری فضا را به‌هم ریختند.
عکس خبر
حسن روحانی، محمدباقر قالیباف و سیدابراهیم رئیسی سران سه قوه برای نخستین بار پس از خردادماه که محمدباقر قالیباف ریاست مجلس را برعهده گرفت جلسه سران قوا را برگزار کردند.
درخواست رئیس‌جمهور از دانشجویان در مراسم بازگشایی دانشگاه‌ها:

امید را زنده نگاه دارید

دانشگاه نقش بسیار مهمی در اعتمادآفرینی و امیدآفرینی دارد / همه باید دست به‌دست هم دهیم تا اعتماد ملی را برای همیشه حفظ کنیم. این ما هستیم که باید دست به‌دست هم دهیم و امید را برای آینده جامعه‌مان حفظ کنیم
دولت
مراسم بازگشایی دانشگاه‌ها امسال بدون حضور دانشجویان و از طریق ویدئوکنفرانس رئیس‌جمهور با وزرای علوم و بهداشت و مدیران وزارتخانه‌ای حاضر در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.
پیکر آیت‌الله صانعی در گلزار شیخان آرام گرفت

پیکر آیت‌الله صانعی در گلزار شیخان آرام گرفت

آیت‌الله شبیری زنجانی بر پیکر آیت‌الله صانعی نماز خواند
پیکر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی صبح روز گذشته پس از طواف بر گرد ضریح مطهر حضرت معصومهس در مزار شیخان آرام گرفت.
بازگشت نمایندگان به صحن
بازگشت نمایندگان به صحن
مجلس کار خود را با یک جلسه غیرعلنی و 2مصوبه اقتصادی آغاز کرد. جلسه غیرعلنی مجلس درباره بررسی وضعیت بازار بورس بود، اما نمایندگان مجلس روز گذشته مصوبه جنجالی قیر رایگان را با اصلاحاتی دوباره به شورای نگهبان ارسال کردند.
PDF ایران
کوتاه ایران
جلسات استماع صلاحیت دیوان لاهه در پرونده شکایت ایران علیه آمریکا در نقض عهدنامه مودت از امروز آغاز می‌شود. دیوان لاهه پیش از این با صدور قراری آمریکا را ملزم به توقف اقدامات خصمانه علیه ایران کرده بود، اما آمریکا از اجرای رأی دیوان لاهه سر باز زده‌است.