2
یکشنبه 29 تیر 1399
شماره 7991
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کافه مجلس

مجلس امروز و چهارشنبه پیش‌رو جلسه علنی دارد.
ویژه
سفیر ایران در لندن در توییتی از انتشار گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در شبکه «ایران‌اینترنشنال» انتقاد کرد.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران امروز یکشنبه به عراق سفر خواهد کرد. هدف سفر ظریف، تبریک تشکیل دولت جدید در عراق، رایزنی درباره مناسبات دوجانبه و منطقه‌ای و بین‌المللی است.
علی شمخانی، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ایران در پاسخ به ادعاهای اخیر وزیرخارجه آمریکا نوشت: «پمپئو گفته است ما از اساس تغییر رفتار داده‌ایم چون دربرابر آنها فقط قدرت جواب می‌دهد نه مماشات.

دعوای حقوقی ایران و اروپا درکمیسیون برجام

اتحادیه اروپا: جدول زمانی مکانیسم حل و فصل اختلافات برجام تمدید شده است
با خروج آمریکا از برجام و ناتوانی اروپا از عمل به وعده‌هایش مبنی بر مساعدت برای تجارت عادی ایران ازجمله خرید و فروش نفت و پتروشیمی و اقدامات ایران در کاهش تعهدات برجامی، آینده برجام به مخاطره افتاده است، اروپا ایران را تهدید به فعال کردن مکانیسم ماشه کرده اما در مقابل ایران درباره عواقب این اقدام اروپا خط و نشان جدی کشیده است.
اصلاحات و چالش همگرایی

اصلاحات و چالش همگرایی

عدم‌همصدایی اصلاحات در کارزار یازدهمین دوره انتخابات مجلس از یک‌سو و بروز و ظهور رسانه‌ای اختلاف نظر آنها در بزنگاه انتخابات اسفندماهی که گذشت که زمینه‌ساز استعفای محمدرضا عارف از رأس شورای سیاستگذاری اصلاحات شد، این روزها چاره‌یابی برای حصول همگرایی اصلاحات را به چالش این روزهای این جبهه بدل کرده است.
تبرئه یک شهروند ایرانی‌الاصل در آمریکا
تبرئه یک شهروند ایرانی‌الاصل در آمریکا
یک قاضی آمریکایی پرونده علی صدر هاشمی‌نژاد، شهروندی ایرانی‌الاصل را که اخیرا در سال‌جاری به نقض تحریم‌های آمریکا متهم شده بود، مختومه اعلام کرد.
PDF ایران
کوتاه ایران
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان در نشست هم‌اندیشی با فعالان عرصه عفاف و حجاب ضمن گرامیداشت یاد شهدای واقعه مسجد گوهرشاد گفت: موضوع «عفاف و حجاب» از موضوعات حائز اهمیت فرهنگی کشور است.