2
چهار شنبه 16 مرداد 1398
شماره 7730
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جریان اصولگرایی با برجام مخالف نبود

برجام
محمدرضا باهنر، نایب‌رئیس ادوار مجلس با حضور در برنامه جهان‌آرا شبکه افق گفت که جریان اصولگرایی با برجام مخالف نبوده است.
ویژه
غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه در دوره جدید مدیریت قوه قضاییه تحمل نقد و سعه‌صدر دستگاه قضایی در برابر انتقادات جزو برنامه‌های جدی ما‌ست، گفت: بنای ما بر این است که در برابر انتقادات و بی‌مهری‌ها واکنش سریع نشان ندهیم  الا جایی که ارزش‌ها، باورها و کیان نظام به مخاطره بیفتد.
رؤسای جمهور ایران و فرانسه در ادامه رایزنی‌های دو جانبه بر پیگیری گفت‌وگو‌ها و جست‌وجوی راه‌هایی برای کاهش تنش‌ها در منطقه و تلاش در راستای تأمین حقوق ملت ایران در برجام تاکید کردند.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه اقدامات تامین امنیت تعطیل‌بردار نیست، گفت: سربازان گمنام امام زمانعج در عرصه‌های مختلف به توفیقات خوبی رسیدند که بیان آن خوشحال‌کننده است و در مناسبت‌های مختلف به تصمیم‌سازان نظام ارائه می‌شود.
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصور در عرصه بین‌المللی این است که برخی از دشمنان ما به‌دنبال برافروختن جنگ با ایران ولو محدود هستند، گفت: البته اگر مختصر عقلی داشته باشند وارد این ماجراجویی نمی‌شوند؛ چون اگر بخواهند ضربه بزنند، پاسخ ایران به‌گونه‌ای است که دچار آسیب فراوان می‌شوند.
رئیس‌جمهور در ملاقات با ظریف در وزارت خارجه تاکید کرد:

تعامل با دنیا به خواست مردم

اساس جمهوری اسلامی ایران نظر مردم است، نمی‌توانیم مخالف خواست مردم ساز جداگانه‌ای بزنیم _ اگر در نیویورک من به تلفن اوباما جواب نمی‌دادم، توافق ژنو با سختی و کندی انجام می‌شد
سیاست خارجی
دیروز ساختمان وزارت خارجه میزبان رئیس‌جمهور بود. حسن روحانی یک روز بعد از دیدار رئیس مجلس با ظریف به میدان مشق رفت تا با وزیر خارجه دیدار و حمایت خود را از او اعلام کند.
PDF ایران
کوتاه ایران
آیت‌الله مکارم‌شیرازی در پاسخ به سؤالی دلایل مخالفتش با حضور زنان در ورزشگاه را توضیح داده است.
بمب‌های پیشرفته هوشمند هدایت‌شونده «یاسین»، «بالابان» و نقطه‌زن خانواده «قائم» با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد.
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام تاسف از برخی خبرسازی های زنجیره ای درفضای مجازی که متاسفانه بدون بررسی صحت و سقم آن، به برخی پایگاه های رسمی نیز تسری یافته اعلام می دارد: ارسال نامه رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام به مقام معظم رهبری مدظله العالی درباره برخی متهمان ویا هجرت به نجف اشرف از اساس کذب محض بوده وبه هیچ عنوان صحت ندارد .