2
سه شنبه 15 مرداد 1398
شماره 7729
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
عماد افروغ، از چهره‌های سیاسی اصولگرا و نماینده مجلس هفتم طی گفت‌وگویی با خبرآنلاین درباره مشکلات اقتصادی کشور گفته: اصولا ما متناسب با بافت، ذات و ماهیت انقلاب اسلامی، نظریه‌پردازی اقتصادی نکردیم.
رهبری
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به‌مناسبت یکم ذی‌الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها بیانات رهبر معظم انقلاب را که در دیدار جمعی از زوج‌های جوان در فروردین ۱۳۹۸ ایراد شده، منتشر کرد.

تحریم وزیره خارجه یعنی شکست در گفت‌و گو

ظریف در پاسخ به همشهری: کف مطالبات ایران از اروپا فروش روزانه 2.8میلیون بشکه نفت است
دیپلماسی
ایران 2 خواسته مهم نفتی و بانکی از اروپا دارد. این پاسخ محمدجواد ظریف به سؤال خبرنگار همشهری درباره شرط ایران برای عادی شدن شرایط برجام است.
PDF ایران
کوتاه ایران
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور به مناسبت روز خبرنگار، گفت: باید قادر باشیم در رسانه‌های اصلی کشور برای همه تفکرات و دیدگاه‌ها فضای مناسب برای طرح مسائل‌شان فراهم کنیم
سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور در توییتی با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم در دوم اسفندماه امسال، نوشت: دست‌اندرکاران امور اجرایی و نظارتی انتخابات نمی‌توانند به نفع یا به ضرر نامزدها در جریانات سیاسی در انتخابات اعلام‌نظر کنند.
یک‌سال و نیم پس از غرق شدن ناوشکن دماوند در سواحل بندرانزلی، نسخه دیگر آن آماده بازگردانی به ناوگان جنگی نیروی دریایی ارتش است.