24
دو شنبه 29 اردیبهشت 1399
شماره 7945
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برای لاغری ذهن‌تان، رژیم اطلاعاتی بگیرید

نقد و نظر
دوست عزیزی که در حوزه تولید محتوا و آموزش و بازاریابی و... کار می‌کند، در حرفه خود به‌شدت موفق شده و برند معتبری را ایجاد کرده است.
ویژه
هفته‌های گذشته شرکت‌هایی وارد بورس شدند که اقلام تبلیغاتی زیادی در اختیار داشتند و توانستند رغبت بی‌نظیری در شهروندان ایرانی ایجاد کنند.
مقایسه ویروس جدید کرونا با ویروس آنفلوآنزا از ابتدای شیوع آن مطرح بود و باور نادرستی وجود داشت که شیوع این ویروس جدید را در حد شیوع یک آنفلوآنزای شدید تقلیل می‌داد.
«سال رویاهای خطرناک»، نوشته اسلاوی ژیژک است که رحمان بوذری و صالح نجفی آن را به فارسی برگردانده‌اند.
طرح روز
​​​​​​​پکن: معاون کمیسیون بهداشت ملی چین اعلام کرد که این کشور هم‌اکنون 5واکسن بالقوه برای درمان بیماری کووید-۱۹ را روی انسان آزمایش کرده‌ و واکسن‌های بیشتری نیز در راه است.
​​​​​​​فلورانس: کلیسای جامع شهر فلورانس در ایتالیا برای بازکردن درهای این کلیسا، وسیله‌ای را تهیه و معرفی کرده که ضامن حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در دوران شیوع ویروس کروناست.

عکس روز

عکس روز
استفاده اجباری از کلاه در کافه

استفاده اجباری از کلاه در کافه

​​​​​​​شورین: کافه‌ای در آلمان برای تشویق مشتریانش به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ایده جدیدی را اجرایی کرده است؛ کافه‌دار به مشتریان کلاهی می‌دهد که افراد را ناگزیر به رعایت فاصله اجتماعی می‌کند.
صخره‌نوردی برای رفتن به شهر
صخره‌نوردی برای رفتن به شهر
​​​​​​​سیچوان: بعد از انتشار عکس‌های ساکنان دهکده اتولی واقع در چین که برای رفتن به شهر از صخره‌ای 800متری بالا می‌رفتند، این روستا اکنون مشهور شده است و ساکنان آن به شهر منتقل می‌شوند.
مهارت
​​​​​​​ویروس کووید-۱۹ ناشناخته‌های زیادی دارد، پس همچنان توصیه‌ها را جدی بگیرید و تمام تلاش‌تان را بکنید تا از خودتان مراقبت و محافظت کنید و جلوی انتشار این ویروس نیز گرفته شود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​تاسیس بانک‌های خصوصی که یک آرزوی 10ساله است، آخرین گام‌ها را برای عملی‌شدن طی می‌کند.
​​​​​​​تحقیقی جدید نشان می‌دهد بلند صحبت‌کردن منجر به انتشار قطرات ریز آب دهان فرد در فضای بسته می‌شود و همین امر سبب می‌شود ویروس کرونا به‌مدت ۱۴دقیقه در هوا معلق بماند.