28
سه شنبه 1 خرداد 1397
شماره 7390
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مراسم عروسی هری و مگان یکی از رخدادهایی بود که در چند روز گذشته پوشش رسانه‌ای شگفت‌انگیزی داشت و در روز عروسی، تقریبا همه شبکه‌های خبری جریان اصلی در جهان، برنامه‌های معمولشان را قطع کردند تا به‌صورت زنده و مستقیم و با گزارش بهترین مجری هایشان، این مراسم را پوشش دهند.
این یکی اسطوره فوتبال است و آن یکی اسطوره خوانندگی و آن دیگری اسطوره غزل معاصر و آن یکی دیگر، اسطوره آشپزی. به هر سوی که بنگری، اسطوره‌ای سر برآورده و بر سرت سایه افکنده است.
بدون شرح
یک مرد 81ساله استرالیایی که طی 60سال گذشته هر هفته خون اهدا کرده، طبق آمار‌ها در سلامت و نجات جان 2میلیون و 400هزار کودک نقش داشته است.
پس از مرگ زن بی‌خانمان لبنانی در کنار خیابان، مشخص شد که او معادل یک میلیون پوند انگلستان پول نقد و سپرده در حساب بانکی اش داشته است.

عکس روز

خانه عباسی- کاشان
اسکن صورت دانش‌آموزان چینی

اسکن صورت دانش‌آموزان چینی

یک مدرسه در شهر هانگژوی چین از فناوری تشخیص چهره برای اسکن چهره دانش‌آموزان استفاده می‌کند.
تولد نخستین نوزاد در جزیره ممنوعه
تولد نخستین نوزاد در جزیره ممنوعه
بعد از ۱۲ سال نخستین نوزاد در جزیره دورافتاده‌ای در برزیل که زایمان در آن ممنوع است، متولد شد.
یک کارآگاه تلخ‌اندیش به ظاهر خونسرد اما رمانتیک که گرفتار مجموعه‌ای از آدم‌های متظاهر، کلاهبردار و تبهکار شده است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
خداوندگار تار نخواسته و ندانسته معلم موسیقی‌ همه‌مان بود گرچه به ظاهر شاگردی نداشت، از فواصل و جمله‌بندی گرفته تا ذوق و حال و صد چیز دیگر، معیار بود.
اگر می‌خواهیم به‌خودمان ارزش بدهیم، اگر می‌خواهیم قیمت پیدا کنیم، اگر می‌خواهیم نزد خدا و پیغمبر خدا محترم باشیم، نزد ملل جهان محترم باشیم، باید این اصل را زنده کنیم.