• یکشنبه 1 اسفند 1400
  • الأحَد 18 رجب 1443
  • 2022 Feb 20

فاصله نجومی

بررسی‌10سال مزد و معیشت کارگران در دهه90، دهه‌ای که رهبرمعظم انقلاب از آمارهای اقتصادی آن ناخرسند بودند
حداقل دستمزد سالانه کارگران فقط 35.3درصد هزینه سالانه خانوار را پوشش می‌دهد و این شاخص در مناطق روستایی نیز از 64.2درصد فراتر نمی‌رود.

12ساعت توقیف جریمه موتورسواران بی‌انضباط

«انضباط‌بخشی تردد موتورسیکلت‌سواران» عنوان طرح برخورد با موتورسواران متخلف است که صبح دیروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت در میدان انقلاب کلید خورد؛ طرحی که همزمان در 100نقطه پرتردد شهر مثل چهارراه ولیعصر، میدان تجریش، میدان جمهوری و... نیز به اجرا درآمد و عملیاتی شد.

لزوم نهادینه‌سازی‌ فرهنگ ترافیکی استفاده از موتورسیکلت

اجرای طرح «انضباط‌بخشی موتورسواران» از 30بهمن در 100 نقطه از پایتخت آغاز شده که هدف از اجرای این طرح کاهش تخلفات موتورسیکلت‌سواران و افزایش رضایتمندی عمومی است؛ متأسفانه اکثر موتورسیکلت‌سواران با تعدی از قانون، به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند نیستند و گویا زیر پا گذاشتن قوانین در میان راکبان این وسیله نقلیه، تبدیل به عرف شده است.

قواعد بازی در آخرین روزهای مذاکرات وین

اخبار و مستندات موجود نشان‌دهنده رسیدن مذاکرات وین به نقاط حساس و تعیین‌کننده‌ای است. مذاکرات در آخرین روزهای خود قرار دارد. اکنون درست در زمانی قرار داریم که واشنگتن باید «تصمیم نهایی» خود را در موارد اختلافی اتخاذ کند تا پرانتزهای مهم باقیمانده نیز بسته شود.

مذاکرات هسته‌ای؛ از وین تا مونیخ

این روزها در شرایطی که مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین به‌صورت مستمر و فشرده ادامه دارد، کنفرانس امنیتی مونیخ نیز به کانون دیگری برای رایزنی‌های هسته‌ای تبدیل شده و حضور وزیر امورخارجه کشورمان در این کنفرانس، بستر مناسبی برای تبیین مواضع و دیدگاه‌های جمهوری‌اسلامی ایران در زمینه احیای توافق هسته‌ای 2015 فراهم کرده‌است.

سرخابی‌ها روی سکوی پرتاب

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره صورت‌های مالی 2باشگاه پرسپولیس و استقلال منتشر شد که نشان‌دهنده مدیریت ضعیف در این دو باشگاه و عملکرد اقتصادی نامطلوب مدیریت این دو باشگاه در گذشته است.

چرا زندگی مجازی برایمان جذاب‌تر است؟

سال‌هاست کاربران چینی در استفاده افراطی از فناوری‌های دیجیتال زبانزد خاص و عام هستند؛ اما به‌نظر وضعیت در کشور خودمان هم خیلی مساعد نیست.

مردم کدام شهرها از گرفتن یارانه صرف‌نظر کرده‌اند؟

«نمور» روی خط حاشیه

اینترنت چرا کند است؟

پایان غم‌انگیز یک بخشش