17
یکشنبه 1 اسفند 1400
شماره 8443
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ال‌کلاسیکو در نروژ

رئال مادرید در رقابت بر سر خرید هالند فعلا از بارسلونا پیشی گرفته اما جنگ ادامه دارد
رئال مادرید پس از بلایی که امباپه در بازی با پاری‌سن‌ژرمن بر سرش آورد، به این نتیجه رسیده که بهتر است هر چه سریع‌تر ستاره‌هایی در سطح امباپه را در تیمش داشته باشد تا اینکه مجبور به رویارویی با آنها نشود.
ویژه
با جو تندی که در هفته‌های اخیر به‌وجود آمده بود، هیچ‌کس تعجب نکرد از اینکه اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه روز پنجشنبه‌خود به اتفاق آرا شهاب عزیزی‌خادم را از ریاست این مجوعه عزل کردند.
در هفته هجدهم لیگ برتر، پرسپولیس با 2گل آلومینیوم اراک را شکست داد تا مانع از افزایش فاصله‌اش با استقلال در صدر جدول شود. گل دوم سرخ‌ها را در این بازی رضا اسدی به ثمر رساند؛ یکی از بازیکنانی که امسال حسابی در کانون توجهات بوده است.
18هفته از لیگ برتر گذشته و هنوز همه منتظرند رودی ژستد در استقلال جا بیفتد. شاید ابتدای فصل که او و کوین یامگا به‌طور همزمان آبی‌پوش شدند، بیشتر نگاه‌ها به سمت ژستد بود؛ بازیکنی که بالاخره در لیگ انگلستان سابقه بازی دارد و انتظار می‌رفت عملکرد موفق‌تری داشته باشد، اما فعلا یامگا بهتر از او ظاهر شده است.
هواداران، بازیکنان، مربیان و مقامات بارسلونا از خودشان خیلی راضی‌اند. دقیقا همان حسی را دارند که بعد از شکست در ال‌کلاسیکوی سوپرجام در عربستان داشتند و بابت آن باخت جشن گرفتند. آن موقع هم تحلیل‌ها مبنی بر این‌ بود که این طرز فکر می‌تواند برای آنها سم باشد.
در پایان روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان، میثم دلخانی در وزن 63کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال طلا دست یافت و 3کشتی‌گیر ایرانی هم به مدال برنز رسیدند.
قبل از بازی این هفته تراکتور و استقلال، سولدو، سرمربی تیم تبریزی گفته بود:«استقلال در این فصل ثابت کرده بیشتر از بازی زیبا، به کسب 3امتیاز اهمیت می‌دهد.» خب ممکن است این ادعا درست باشد.

قبل از داربی صدرنشین می شویم

مهدی عبدی که دو سه بازی است برای پرسپولیس گل نزده، می‌گوید: مهم گل‌زدن من نیست، مهم موفقیت تیم است
مهدی عبدی با وجود عدم‌گلزنی در دو سه بازی اخیر همچنان بهترین گلزن سرخپوشان در فصل جاری است.
بی‌شباهت به قهرمان

بی‌شباهت به قهرمان

سپاهان و نویدکیا امسال انتظارات را برآورده نکرده‌اند
در شرایطی که پیروزی مقتدرانه سپاهان برابر نفت مسجدسلیمان در هفته هفدهم این امیدواری را به‌وجود آورده بود که طلایی‌پوشان به روزهای خوب‌شان برمی‌گردند، بلافاصله همه امیدها از بین رفت. شاگردان محرم نویدکیا در هفته هجدهم، یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های فصل خود را برابر هوادار ارائه دادند.
تیر قربانی به هدف نشست
تیر قربانی به هدف نشست
انتخابات فدراسیون تیراندازی روز گذشته برگزار و مرتضی قربانی با کسب اکثریت آرا به‌عنوان رئیس این فدراسیون برگزیده شد
مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی روز گذشته در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. انتخاباتی که قرار بود 21دی‌ماه برگزار شود اما به دلایل نامعلوم به تعویق افتاد.

پخش زنده روز

لیگ برتر انگلیس

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

آماربازی

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال هیچ بازیکنی به نمره8 نرسید و امیرحسین حسین‌زاده با کسب نمره 7.98 از سایت متریکا بهترین بازیکن هفته شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
در لیگی که سطح کیفی‌اش آشکارا پایین‌تر از ادوار گذشته است، پس از سال‌ها رقابتی نفس‌گیر میان سرخابی‌های پایتخت شکل گرفته و استقلال و پرسپولیس از رقبایشان فاصله گرفته‌اند.
ورزش ایران سال پرکاری در پیش دارد؛ بازی‌های آسیایی، بازی‌های کشورهای اسلامی، المپیک جوانان و المپیک ناشنوایان.
اگر طوفان یونیس اجازه بدهد، امروز هم 2بازی در لیگ برتر برگزار می‌شود.