• چهار شنبه 7 مهر 1400
  • الأرْبِعَاء 21 صفر 1443
  • 2021 Sep 29

تسهیل‌شرایط دریافت مسکن دولتی

با قواعد و آیین‌نامه‌های فعلی حوزه مسکن، نه جبران باخت سپرده‌گذاران صندوق پس‌انداز مسکن یکم امکان‌پذیر است و نه امکان کمک به خانه‌دار‌شدن کسانی وجود دارد که در تنش‌های اقتصادی دهه‌90 مسکن خود را از دست داده‌اند؛ اما آنگونه که محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی به همشهری می‌گوید: این معاونت در تلاش است برای هر دو گروه جاماندگان تورم مسکن مصوباتی اخذ کند که بتوان گامی برای خانه‌دار‌کردن آنها برداشت.
همزمان با روز آتش‌نشانی و ایمنی، از تجهیزات جدید آتش‌نشانی در تهران رونمایی می‌شود

دست‌پر در نبرد با آتش

همزمان با 7مهر، روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی، از تجهیزات جدید آتش‌نشانی در تهران رونمایی می‌شود؛ تجهیزاتی مدرن که باعث می‌شود تا آتش‌نشانان دست‌پُر به اطفای حریق و عملیات امداد و نجات اعزام شوند.

مزایای تعرفه‌گذاری افزایشی- پلکانی برق

طبق قواعد اقتصادی، بهترین سیگنال‌دهی به مصرف‌کنندگان برای مدیریت مصرف، قیمت برق است.

افسانه حل مشکلات روان در چند گام

روانپزشکی، دانشی زیستی به‌حساب می‌آید و نگاه پزشکی به موضوعات دارد. در نتیجه هرچیزی را بر مبنای علت، نشانه‌ها و براساس رویه‌ای که ایجاد شده است، تبیین و تلاش می‌کند تا مشکل را حل کند.

جولان روانشناسی زرد در دوران کرونا

صفحات مجازی پر از توصیه‌های روانشناسی شده است؛ افرادی که با مشاهده تقاضای مردم برای دریافت خدمات مشاوره روان، دست به کار شده‌اند، چند توصیه و پیشنهاد از این طرف و آنطرف جمع کرده‌اند، صفحه‌ای در فضای مجازی راه انداخته‌اند و مشاوره می‌دهند.

سرقت سریالی‌ تجهیزات شهری

عمق فاجعه سرقت اموال عمومی شهر تهران در ‌پیام‌های ثبت‌شده شهروندان در سامانه 137کاملا مشهود است.

مرکل بعد از بازنشستگی چه خواهد کرد؟

نتیجه انتخابات سراسری در آلمان آنگونه نبود که بتواند آنگلا مرکل را بلافاصله به خانه بفرستد؛ او باید همچنان طی هفته‌های پیش رو دولت را اداره کند تا اینکه احزاب سیاسی بتوانند بر سر تشکیل دولت ائتلافی جدید به نتیجه برسند.

عبور قیمت نفت از رکورد 3ساله