• پنج شنبه 6 آذر 1399
  • الْخَمِيس 10 ربیع الثانی 1442
  • 2020 Nov 26

مهاجرت معکوس در تولید مسکن

آمارها نشان می‌دهد در شرایطی که تمایل سازندگان تهرانی به ساخت مسکن جدید کاهش یافته، تقاضا برای تولید مسکن در شهرستان‌ها به‌واسطه افزایش صرفه اقتصادی بیشتر شده است
​​​​​​​کارشناسان می‌گویند کاهش قدرت مالی سازنده‌ها در تهران و بهبود صرفه اقتصادی ساخت‌وساز در شهرستان‌ها جریان سرمایه‌گذاری در ساخت‌وساز را تغییر داده است.
گزارش میدانی همشهری از همراهی ناوگان حمل‌ونقل عمومی با شهروندان در پنجمین روز اجرای محدودیت تردد در پایتخت

مسافران ساعت‌ ‌محدودیت

رفت‌وآمد در شهر خطر ابتلا به کرونا را بیشتر می‌کند اما فعلا کرونا نه در مکان های عمومی شهر، بلکه در دورهمی‌های خانوادگی بیشتر منتقل می‌شود.

گرهی که با انگشت تدبیر باز می‌شود

صحبت‌های صبح دیروز حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه هیأت دولت، حاوی نکات فراوانی بود که بخشی از آنها البته مربوط به مشکلات عدیده کلانشهرها می‌شد؛ آنجا که حرف از دستورالعمل‌های مربوط به مقابله با شیوع هر چه بیشتر بیماری کرونا به میان آمد و راهکارهایی که رئیس‌جمهور محترم از آنها سخن گفت.

4روز بارانی در سراسر کشور

پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد با ورود سامانه بارشی جدید، امروز و فردا یعنی پنجشنبه و جمعه اغلب استان‌های کشور بارانی هستند و در مناطق سردسیر شاهد بارش برف خواهیم بود؛ به‌طوری که برای 3 استان شمال غربی، هشدار نارنجی آماده‌باش صادر شده است.

برگردیم به شرایط 20 ژانویه 2017

حسن روحانی، رئیس جمهور دیروز در جلسه هیات دولت با اشاره به شرایط سخت 3سال گذشته گفت: در تاریخ ایران 2 دفاع مقدس داشته‌ایم؛ یک دفاع مقدس 8ساله در برابر صدامیان و یک دفاع مقدس در برابر جنگ اقتصادی ترامپی‌‌ها.
رهبر معظم انقلاب به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان تأکید کردند:

جلوه درخشان بسیج در دفاع از کشور، خدمات حیاتی و فعالیت‌های علمی و معنوی

​​​​​​​در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی بسیج را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران خواندند.

ایستگاهی برای فرار از بحران

یک عصرانه خوشمزه

صلح در قرنطینه

سرمایه‌گذاری به وقت سالمندی