16
پنج شنبه 6 آذر 1399
شماره 8095
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ناپلئون وارد می‌شود

نصف پیروزی‌های یحیی روی نیمکت پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به‌دست آمده
اولین پیروزی پرسپولیس در لیگ بیستم با همان نتیجه محبوب یحیی گل‌محمدی به‌دست آمد؛ یک بر صفر. سرخپوشان که در بازی افتتاحیه فصل جدید با نتیجه مساوی بدون گل برابر سایپا متوقف شده بودند، در هفته دوم با تک گل سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی از سد نفت آبادان گذشتند و به نیمه بالایی جدول راه پیدا کردند.

بازگشت مهمان بی‌رحم

پرسپولیس برای گلات قهرمانی به امتیاز بازی‌های بیرون از خانه نیاز دارد
امروز دومین بازی خارج از خانه پرسپولیس در فصل جدید برگزار خواهد شد. بر این اساس سرخپوشان در مسجد سلیمان به مصاف تیم نفت این شهر خواهند رفت. فصل گذشته قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم در همین شهر و همین مسابقه قطعی شد.
نه به همان همیشگی
نه به همان همیشگی
جایزه امسال فیفا به مسی و رونالدو نمی‌رسد
امسال مجله فرانس‌فوتبال اعلام کرده که توپ طلا نمی‌دهد. دلیل آن همه‌گیری کرونا اعلام شده که باعث شد لیگ فرانسه هم نیمه‌کاره رها شود. شاید اگر فرانس‌فوتبال کمی صبر می‌کرد این تصمیم گرفته نمی‌شد و توپ طلا استثنائا به بازیکنی غیر از مسی و رونالدو می‌رسید؛ مشخصا لواندوفسکی. توپ طلای سال قبل در میان انتقادات بسیار به مسی رسید.
کلا باشگاه عجیب و غریبی شده این پیکان. آن از عبدالله ویسی که پیش از شروع فصل جدید از هدایت تیم استعفا داد و این هم از مهدی تارتار که بعد از فقط 2 بازی حرف از کناره‌گیری زد و البته با آن مخالفت شد.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8095