• پنج شنبه 24 مهر 1399
  • الْخَمِيس 27 صفر 1442
  • 2020 Oct 15

به موقع بجنگیم و به موقع صلح کنیم

رئیس دولت به‌دنبال فشارهای معیشتی بر مردم، وعده بهبود اوضاع در 6ماه دوم سال را داد. حسن روحانی در جمع اعضای هیأت دولت با بیان اینکه مردم در فشار اقتصادی هستند، گفت: می‌خواهم به مردم اطمینان بدهم و عرض کنم که دولت همه توان خودش را برای تأمین ارز کالای مورد نیاز جامعه به‌کار برده و به‌کار خواهد برد و لحظه‌ای از درد و مشکل و مصائب مردم، غافل نیست. هر چه در توان داشتیم عمل کردیم.

۵ شهر بدون ورود و خروج

با درخواست وزیر بهداشت و موافقت رئیس‌جمهوری به‌عنوان رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد  به و از  5کلانشهر کشور در تعطیلات پیش‌رو محدود شد.

جایگاه والای مردم در سیره پیامبرص

پرونده‌ای در نکوداشت محمدرضا شفیعی‌کدکنی به مناسبت هشتادویکمین زادروزش استادی که ادبیات کهن و معاصر وامدار اوست
پایان ماه صفر 3رویداد سنگین مذهبی رحلت پیامبر اکرم صلوات‌الله علیه، شهادت امام‌حسن مجتبیع و شهادت امام‌رضاع بر مسلمانان سنگین می‌آید.

اقتصاد 1400و رشد ناگزیر

در جدیدترین گزارش صندوق بین‌المللی پول، پیش‌بینی شده است که اقتصاد ایران در سال آینده میلادی با رشد مثبت 3.2درصدی مواجه شود که نسبت به گزارش قبلی این نهاد، یک‌درصد بهبود یافته است.

نزدیک بود برویم

احوالپرسی از احمدرضا احمدی در روزهای نقاهت پس از سکته مغزی
در روزهایی که همه سوگوار درگذشت استاد محمدرضا شجریان بودند، خبر سکته مغزی احمدرضا احمدی نیز رسید و در شلوغی تأیید و تکذیب خبر درگذشت شجریان و حاشیه‌های ماجرا فراموش شد.

پرسپولیس در فینال بحران‌ها

وضعیت باشگاه پرسپولیس همچنان بحرانی است. ضرب‌الاجل برانکو و مشکلات سرخپوشان در راه پرداخت پول این سرمربی، نارضایتی بازیکنان و اعتصاب آنها، به‌علاوه اصرار برخی از ستاره‌ها به جدایی باعث شده مدیران پرسپولیس در شرایط سختی قرار بگیرند.

آغاز شمارش معکوس برای تغییر چهره شهر

«چهره شهر تغییر می‌کند.» این را مدیران عالی شهری تهران می‌گویند. آنها معتقدند ریل‌گذاری صورت‌گرفته طی 3سال اخیر، در سال پایانی فعالیت مدیریت شهری فعلی نمایان می‌شود و مردم می‌توانند نتیجه کارهای انجام‌شده در روزگار دشوار اقتصادی را به چشم ببینند.

تو که ترجمان صبحی

تو که ترجمان صبحی

فاصله بهارستان از پاستور

یاد ایام