• چهار شنبه 16 مهر 1399
  • الأرْبِعَاء 19 صفر 1442
  • 2020 Oct 07

پیشنهاد افزایش نرخ سود بانکی روی میز

همزمان با برنامه‌ریزی نهادهای پولی، مرکز پژوهش‌های مجلس هم از افزایش نرخ سود سپرده‌های کوتاه‌مدت برای کنترل تورم حمایت کرد
احتمال افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی با هدف کنترل نرخ تورم قوت گرفته است. به‌ویژه اینکه دیروز مرکز پژوهش‌های مجلس هم با انتشار گزارش‌هایی تحلیلی از این سیاست حمایت کرد.

6 بیمارستان بدون تخت خالی

اوضاع شیوع کرونا در کشور به هم ریخته است؛ درست مانند وضعیت بیمارستان‌ها که از 2هفته پیش تمام تخت‌هایشان پر شده و دیگر جایی برای بیمار جدید ندارند.

گفت‌وگوی شهردار با شهروندان تهرانی

​​​​​​​شهردار تهران صبح دیروز۱۵ مهر از طریق سامانه های ۱۳۷  و ۱۸۸۸  به سوالات و مسائل مطرح شده از سوی شهروندان پاسخ گفت.

چه‌کسی پاسخ می‌دهد؟

ما در تهران با شرایط تأسف‌بار و پرسش‌های بلاتکلیفی مواجه شده‌ایم. از میانه شهریور مجموعه شواهد و پیش‌بینی‌ها حاکی از این بود که پاییز سختی در راه است و تهران پیک دوم را تمام نکرده وارد پیک سوم خواهد شد؛ بی‌اندک مجالی برای تنفس.

«هفته تهران» متفاوت

هفته و روز تهران امسال تحت‌تأثیر پیک سوم کرونا متفاوت از هر سال برگزار شد.

بازار آموزش خصوصی سکه شد

هر روز که از این سال سیاه کرونایی می‌گذرد، بیشتر روشن‌تر می‌شود که این ویروس آنچنان که ابتدا در بوق و کرنا کرده بودند هم عادل و با مساوات نیست.

ایستاده با عشق

در طول تاریخ و البته غالباً در صدر اسلام، مسجدها معمولاً قرارگاه مسلمانان بودند؛ یعنی هر اتفاقی که می‌خواست بیفتد، باید در مسجدها شروع می‌شد یا در همان مسجدها می‌افتاد.

شرایط بدتر نشده جای امیدواری هست

پس از روز و شب سختی که در بیمارستان جم به کادر پزشکی و دوستداران استاد محمدرضا شجریان گذشت، حالا شرایط قدری پایدارتر به‌نظر می‌رسد.

یک‌تهران و هزاران آرزوی ما

چرا نمایندگان کرونا می‌گیرند؟

با صبوری، شهردار مردم شدم

سریال‌های بازنده