• یکشنبه 27 بهمن 1398
  • الأحَد 21 جمادی الثانی 1441
  • 2020 Feb 16

ترویج همبستگی اجتماعی نیاز امروزجامعه

ترویج همبستگی اجتماعی یکی از نیازهای امروز جامعه است مجهز شدن جوانان به سلاح‌های جنگ نرم یکی از نیازهای اساسی کشور است
در خجسته‌ سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها فضای حسینیه امام خمینی ره معطر به یاد و نام دخت گرامی پیامبر اعظمص شد و مداحان و شاعران اهل‌بیت علیهم‌السلام به قرائت اشعاری در وصف آن بانوی بزرگ اسلام پرداختند.
شهردار تهران از بارگذاری‌های سنگین در غربی‌ترین منطقه پایتخت انتقاد کرد

برج‌ها ساخته شدند اما زیرساخت‌ها نه

در غرب و شمال‌غرب تهران برج‌های بزرگ چندین‌طبقه مسکونی روی زمین‌هایی که تا 10سال قبل خالی بود، ساخته شده‌اند.

جای خالی«برنامه» در فعالیت‌های انتخاباتی

نگاهی به فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها، جریان‌ها و احزاب سیاسی در کشور نشان می‌دهد که تقریبا هیچ‌یک از آنها برنامه مشخص و عملی برای پیشبرد شعارها و وعده‌های خود ارائه نداده‌اند و فعالیت‌ها و تبلیغات انتخاباتی حول محور شعارها جریان دارد.

جمعه‌بازار تهران از 3منظر

​​​​​​​جمعه صبح به جمعه‌بازار تهران در پارکینگ پروانه رفتم؛ مکانی که در روزهای اخیر، موضوع داغ گفت‌وگو در رسانه‌های شهری و در میان فعالان اجتماعی بوده است.

آینده حکمرانی آب با مشارکت تعاونی‌های تولید

دیر زمانی نیست که «گارت هاردین» به تاثیر از یکی از اقتصاددانان بریتانیایی دوره ویکتوریایی،  به‌نام «ویلیام فورستر لوید»  در سال ۱۹۶۸ مقاله «تراژدی مشاعات» را در تبیین تئوری «تراژدی منابع مشترک» و رفتارشناسی حضور منبع مشترک متناهی در بین تعداد زیادی از بهره‌برداران و تصمیم به اینکه تا چه اندازه از آن منبع مشترک می‌توان استفاده کرد، ارائه داد.

آسمان سالخورده

سابقه تلاش ایران برای تأسیس ناوگان هوایی خود به سال 1302بازمی‌گردد؛ زمانی که رضاخان ارسال درخواست‌های دولت ایران برای خریداری هواپیما برای مقاصد نظامی را آغاز کرد.

شروع زندگی از خط پایان

پشت هیچستان شهر، آنجا که شلوغی‌های خیابان پیروزی به اتوبان بسیج می‌رسد، مانده‌ایم پشت چراغ چشمک‌زن قرمز.

پروژه نجات چذابه

منطقه «بیت‌راشد» در حد‌فاصل چذابه و بستان، دیوار به دیوار منطقه حفاظت‌شده میش‌داغ در خوزستان از گزند مالچ‌پاشی غیرضروری نجات یافت. ماشین‌های سنگین مالچ‌پاشی که در هفته‌های اخیر با ایجاد جاده به منطقه بیت‌راشد، زیستگاه آهوی شنی دسترسی پیدا کرده بودند، منطقه را ترک کردند.

مونیخ؛ صحنه رویارویی اروپا و آمریکا