• سه شنبه 30 مهر 1398
  • الثُّلاثَاء 22 صفر 1441
  • 2019 Oct 22

چارچوب‌های اخلاقی برای سیما و سینما

هفته گذشته پوشش یکی از بازیگران سینما در مراسم رونمایی از فیلم مسخره باز، حاشیه‌های بسیاری برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمله به اهالی سینما به همراه داشت و جمعی از نمایندگان اصولگرای مجلس در نهایت از احضار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس شورای اسلامی خبر دادند.

جنگل‌ها را بیابان می‌کنند

32.5میلیون هکتار از اراضی کشور بیابانی هستند.

پلازاها و ادای حق به شهر

مسئله حق ساکنان شهر نسبت به حضور و استفاده از خیابان‌ها و فضای شهری، متأسفانه در مدیریت شهری کمتر مورد توجه قرار گرفته است و بر همین اساس ما شاهد موارد مختلف تعدی به حقوق شهروندان در عملکرد شهرداری در این حوزه از گذشته تا به امروز هستیم.

روی دیگر سکه ثبات ارزی

گزارش مسئولان دولتی و بانک مرکزی مبنی بر افزایش عرضه ارز صادراتی در چند ماه اخیر و همچنین ایجاد ثبات نسبی در بازار ارز هرچند نشان می‌دهد وضع بازار ارز نسبت به سال گذشته بهبود یافته و این امیدواری به‌وجود آمده که بازار ارز از تکانه‌های شدید دور شده.

آزاد‌سازی‌ پادگان 06یعنی ‌نیم متر فضای تنفسی بیشتر برای هر شهروند

قرار است با آزاد‌سازی‌ پادگان 06در منطقه4و تبدیل آن به فضای عمومی نیم مترمربع به سرانه فضای سبز هر نفر در منطقه اضافه شود.

هیچ کاندیدای احراز صلاحیت شد‌ه‌ای گارانتی ندارد

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با تأکید بر اینکه نقش پول در انتخابات باید محدود شود، به همشهری گفت: این مسئله تنها از طریق قانون ممکن است همه نامزدها را مکلف کند که منشأ و میزان هزینه‌های انتخاباتی خود را اعلام کنند.

موضع شورای شهر درباره تفکیک ری از تهران اعلام می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر پایتخت گفت:‌ موضع رسمی شورا درباره طرح تفکیک ری از تهران پس ار بررسی کارشناسی اعلام می‌شود.

آشتی با عدد4

سرنوشت استقلالی‌ها در لیگ نوزدهم اینطور رقم خورده که حتی در روز خوش‌شانسی هم بدشانسی می‌آورند! آبی‌ها دیشب در قلعه‌حسن‌خان برخلاف بازی‌های قبلی زیاد حرص‌و جوش نخوردند و خیلی زودتر از همیشه به گل رسیدند.

سرنوشت رشد اقتصاد تا 1400