• دو شنبه 28 مرداد 1398
  • الإثْنَيْن 17 ذی الحجه 1440
  • 2019 Aug 19

تور شکست تحریم

موسویان در گفت‌وگو با همشهری: موافقتنامه امنیتی با عربستان احیا شود
همزمان با سفر وزیر امور خارجه کشورمان به کویت و پیشنهاد ایران برای پیمان عدم‌تعرض، یک مقام نظامی بلندپایه ایران پیشنهاد داده که برای امنیت خلیج‌فارس گروه 1+7تشکیل شود.
باغ هنر به بهره‌برداری رسید

عیدانه رهبری به مردم تهران

اراضی عباس‌آباد با افتتاح هر پروژه غنی‌تر می‌شود؛ پروژه‌هایی که وجه مشترک همه آنها فرهنگ و گردشگری است فضای این بخش از پایتخت را تا جایی تغییر خواهند داد که ساختمان‌های اداری و دولتی مستقر در بخش‌هایی از این اراضی نیز در بلندمدت باید کاربری خود را به همین حوزه تغییر دهند.

افزایش شکاف قیمت زمین و آپارتمان

بررسی‌های همشهری نشان می‌دهد که کاهش تعداد معاملات زمین و خانه کلنگی از کاهش انگیزه سازندگان برای ساخت مسکن حکایت دارد
تازه‌ترین اطلاعات رسمی مرکز آمار ایران نشان می‌دهد میانگین قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان‌های کلنگی معامله شده در یک‌سال گذشته 175درصد افزایش یافته و در همین دوره قیمت هر مترمربع آپارتمان 110درصد رشد کرده است. مقایسه این 2 رقم از شکافی عمیق بین روند حرکت قیمت فروش آپارتمان و زمین حکایت دارد.
بازخوانی زمینه‌های بروز کودتای 28 مرداد در گفت‌و‌گو با مجید تفرشی، پژوهشگرتاریخ‌ و سندپژوه معاصر

مصدق برنده کودتا

تصویری که از مصدق در ماه‌های آخر حضورش شکل گرفته بود این بود که او مذاکره ناپذیر است و نمی‌خواهد موضوع خاتمه یابد. این موضوع راه را برای تندروها باز کرد
66سال پیش در چنین روزهایی تهران در آتش می‌سوخت.
یک وکیل دادگستری برای ضمانت از حقوق شهروندی به تنهایی توانسته 58مصوبه دولتی که حقوق شهروندان را نقض می‌کند ابطال کند

مطالبه‌گری بدون هزینه

در هفته‌های اخیر انتشار حکم قضایی درباره الزام نیروی انتظامی به صدور گواهینامه موتورسیکلت برای یک زن، جنجال زیادی در رسانه‌ها به پا کرد.

غدیر و ما؛ما و غدیر

انسان موجودی است روانه تا بی‌نهایت؛ تنها موجودی است که محدودیت‌ها او را سیراب نمی‌کند و او همواره در طلب بی‌نهایت و بی‌کرانه است، تمام سلول‌های ما با یک عطش و یک تشنگی بی‌پایان همراهند و اگر در روزمرگی‌های دنیا اسیر سراب‌ها و حباب‌ها شده‌ایم قصه پرغصه انسان سرگشته دیروز و امروز و فرداست.

خانه رسانه‌نگاران

«تصور دنیایی که در آن مطبوعات و خبرنگار به کفایت آزاد و قدرتمند نباشند و قدرت سیاسی مشروط و مقید به قانون باشد، ممکن نیست.

صاحب اختیار بدن ما کیست؟

از کجا می‌فهمیم که چاقیم و چه زمانی مفاهیم انتزاعی واقعی‌ترین رنگ‌های جهان را به‌خود می‌گیرند؟

شناسایی دختران بازمانده از تحصیل در مناطق مرزی

خواهران دشت

برکت «نوای رحمت» برای پایتخت دف جهان