54
دو شنبه 28 مرداد 1398
شماره 7739
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

50 واحد اقامتی یزد گواهینامه استاندارد گرفتند

اخبار کوتاه
معاون گردشگری استان یزد با اشاره به این‌که ۵۰ واحد اقامتی استان یزد گواهینامه استاندارد دریافت کردند، گفت: هر ساله هتل‌ها، مهمانپذیرها و واحدهای پذیرایی بین راهی بر اساس استانداردهای کمی
اخبار ویژه
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی از چند طرح عمرانی استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فرایند اجرایی آن قرار گرفت
شهردار یزد با اشاره به ظرفیت‌های گسترده یزد در حوزه گردشگری گفت: زیرساخت‌های یزد در جذب گردشگر داخلی و خارجی تقویت می‌شود.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف شهرکرد گفت: فضای آرامی طی یک ماه گذشته بر بازار شهرکرد حکم‌فرما بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهار محال و بختیاری از حذف قبوض کاغذی برق در چهارمحال و بختیاری از دوره جاری خبر داد.
آن گونه که اهل بیتع و بزرگان، نسل به نسل و سینه به سینه به ما آموخته‌اند، مهم‌ترین و کلیدی‌ترین پیام عید سعید غدیرخم همان ولایت‌مداری است، چه آن‌که این روز که از آن به عنوان عیدالله الاکبر یاد می‌شود، عید ولایت است و ما به میمنت چنین روزهایی، از عید قربان تا غدیر را به عنوان دهه ولایت و امامت جشن می‌گیریم. چون برگزاری مجالس جشن و سرور مؤمنان در چنین روزهایی جزء برترین اعمال و عبادت‌هاست که سفارش بسیار هم شده است.
جهانی شدن موجب افزایش شدت رقابت در بازارها و افزایش ریسک معرفی محصولات جدید شده و بدون تردید لازمه موفقیت در عرصه‌های بین‌المللی، پذیرش محصولات شرکت‌ها توسط مشتریان در بازارهای مقصد است. جهانی‌شدن سریع بازارها، رشد بی‌سابقه‌ تجارت جهانی را در دهه‌های اخیر به دنبال داشته است.

پرواز پروانه‌ها در آسمان نصف‌جهان

مجموع فیلم‌های آماده نمایش در سی‌و‌دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان 182 عنوان است
پرونده
بالاخره پروانه‌های رنگی به شهر گنبدهای فیروزه‌ای رسیدند و بچه‌ها را به تماشا دعوت کردند؛ پروانه‌هایی که سی‌ودو سال از عمرشان می‌گذرد و هر تابستان کودکان و نوجوانان را از گوشه وکنار میهن به نصف‌جهان دعوت می‌کنند تا کودکی را روی پرده نقره‌ای به تماشا بنشینند و پای خانواده‌های اصفهانی هم به دنیای سینمای کودک باز شود.
گردشگران چادرنشین شهرکرد

گردشگران چادرنشین شهرکرد

مکان‌یابی برای راه‌اندازی استراحتگاه‌های موقت در مسیرهای ۳۰ کیلومتری مراکز جمعیتی چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد
بلندگوهای پارک لاله شهرکرد مدام اعلام می‌کند: «ضمن خیر مقدم به مسافران عزیز، درخواست می‌شود از برپا کردن چادر در فضای سبز خودداری بفرمایید.» مسافران تابستانی شهرکرد اما معتقدند که اشکالی ندارد مسافران برای حتی یکی دو ساعت در پارک چادر برپا کنند، ممکن است برخی از مسافران بخواهند نوزاد خود را ‌تر و خشک کنند
زاینده‌رود تا نیمه شهریور جاری است

زاینده‌رود تا نیمه شهریور جاری است

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان گفت: زاینده‌رود با هدف تامین حقابه زیست‌محیطی رودخانه و توزیع آب برای کشت تابستانه کشاورزان تا نیمه دوم
برنامه 2 ساله برای ساخت 40هزار خانه
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی اصفهان گفت: ۴۰ هزار واحد مسکونی در راستای رونق تولید در این استان به مدت ۲ سال احداث می‌شود.

۵۸۷ میلیارد تومان درآمد مالیاتی یزد

در استان یزد
رئیس ستاد درآمد یزد میزان درآمدهای مالیاتی استان در چهارماهه نخست سال ۹۸ را ۵۸۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۵۷ درصد این مبلغ مالیات‌ غیرمستقیم و بقیه مستقیم است.

کشف انبار بزرگ احتکار لاستیک

در استان یزد
مسئول روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد گفت: اطلاعات سپاه استان یزد هزار حلقه لاستیک خودرو را که در خانه‌ای در یزد احتکار شده بود، کشف کرد.
PDF دوشنبه 28 مرداد 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از میزبانی این استان از مسابقات المپیاد دختران کونگ‌فوکار کشور خبر داد.
رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد. به گزارش مهر، «ذبیح‌الله غریب» اظهار کرد: طرح کاداستر در بیش از ۱۱۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان اجرا شده است.
نخستین جشنواره عسل در استان یزد به میزبانی روستای بنادکوک واقع در بخش نیر شهرستان تفت برگزار شد.  ب